středa 12. ledna 2022

Project Life Taková radost

Zdravím všechny čtenářky a přeji krásný rok 2022. Mám velkou radost, že jsem stala součástí kreativního teamu a budeme se spolu pravidelně setkávat na blogu Scrapylife.

Před ukázkou svých projektů bych se ráda krátce představila. Jmenuji se Darina a bydlím s rodinou na Slovácku. Žiju s manželem a dvěma dcerami Laurou a Ninou, které jsou nejčastějším objektem mých scrapových projektů. Pracuji jako logoped. Mám ráda četbu a cestování. 

Abych v životě měla ještě více radosti, tak scrapuji. Nejčastěji tvořím kapsové stránky, layouty, přáníčka. Ráda si nalepím minialbum, exploding box nebo jiný papírový projekt.

A abych vám ukázala, jak je v našem kraji hezky, vezmu vás s sebou na procházku do Podchřibí, kde navštívíme úplně novou rozhlednu Súsedská. Tento výlet jsem scrapla a vytvořila z něj PL stránku. Tak se pojďme mrknout. K tvorbě kapsové stránky a layoutu jsem použila kolekci papírů a ozdob od Pinkfresh Studio.


Nápis na titulní kartičce jsem natiskla razítky přímo na fotku a nápis „rozhledna“ jsem nalepila papírovými samolepkami v barvě mint. 











Jednu kartičku jsem nechala jako ozdobnou. Stromečky jsem vyrobila ze zbytků papírů, které jsem vystřihla do tvaru trojúhelníku a na rýhovací podložce přepůlila, abych získala 3D efekt. Na kartičku jsem nastříkala trochu červené vodové barvy. „Závěj“ jsem vytvořila z průhledného balicího papíru a prošila bílou bavlnkou. Nápis ve čtverečku jsem vystřihla z kolekce papírů Oh, What Fun!. Washi pásku jsem použila od Pinkfresh Studio z kolekce Oh, Joy. Všechny zlaté hvězdičky jsou také od Pinkfresh Studio.





Stejně tak zlaté šipky
















Klasickou PL kartičku jsem obměnila za papírovou visačku, na kterou jsem přidala text, který patří k layoutu.


 











Silvestrovský layout jsem tvořila také ze stejné kolekce.




















Nápis Silvestr jsem natiskla razítky od Creative Devotion.

K dozdobení jsem použila puntíkovou washi pásku  a čtvercový výstřižek z kolekce papírů . Ani na layoutu nechybí zlaté hvězdičky









I na layoutu jsem zopakovala také motiv „závěje“ z balicího průhledného papíru, který jsem prošila bílou bavlnkou. Fotku jsem podlepila papíry, ze kterých jsou také vyrobeny prostorové stromečky. Doplnila visačkou, na kterou jsem přidala mašličku z bílé bavlnky. Přidala jsem ještě červené cákance a zlaté srdíčko.  










A dnes se podíváme ještě do minulosti. Konkrétně na Vánoce 2020.











I na tyto dvě stránky jsem použila vánoční kolekci papírů.












Datum jsem natiskla rotačním razítkem od Becky Higgins.


Na Big Shotu jsem vyrazila papírové větvičky a ozdoby, které jsem „pověsila“ na layout nití. Na papír jsem přidala pár „cákanců“ a dozdobila enamelkami.














PL stránku jsem tvořila ve stejném duchu jako layout.


 











Vyšívání jsem tentokrát použila na bílém podkladu kartičky a vyšila dárky.
 











Nápis je vytvořený z puffy abecedy.
















A opět vzor domečků, které jsem vystřihla z papírů. Tyto domečky se opakují také na layoutu.

Doufám, že jsem vás inspirovala k tvoření a budu se těšit na setkání opět v únoru.

Darina



4 komentáře:

  1. Dari, vítej ve Scrapylife týmu! Jsme všechny moc rády, že jsi naši součástí a těšíme se na novou inspiraci. Za sebe musím říct, že už teď v tomto příspěvku, jsem ji našla. Ručně vyšité dárky na Project Life kartičce nebo sněhová “závěj” z průhledného papíru jsou úžasné nápady. Lotka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dari, moc pěkné stránky. Líbí se mi ladění barev a i všechno ostatní je moc pěkné. Kája

    OdpovědětVymazat