pondělí 31. ledna 2022

Project Life Week 34/2021

V dnešním příspěvku vám představím třicátýčtvrtý týden mého Project Life alba 2021. 

Je trochu jiný tím, že se nejedná o zachycení celého našeho týdne, ale jen o jeden den a to hned ten NAROZENINOVÝ našeho syna. 
Zachytila jsem tento den od rána až do večera. Každá "akce" má svoji koláž fotek o velikosti 4x6 inch, kteoru jsem vytvořila v online editoru Picmonkey. 

Titulku o velikosti 4x6 inch jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Coloring Cards Project Life od Heidi Swapp. Je to sada kartiček s předem natisknutým měsícem, které se dají přizpůsobit jakémukoliv layoutu. Já jsem použila žlutou pastelku. 

Na kartičku jsem nalepila dvě washi pásky ze sady Life Noted Washi Tape Stickers. Na washi pásku se srdíčky jsem ještě nalepila enamelky ve tvaru srdíčka.  






Další použité Project Life kartičky jsem zkombinovala Life Noted Card Pack na kterou jsem nalepila zelené enamelkové srdíčko a ... 


... nádhernou Project Life kartičku s předem natištěným žlutým akva srdcem ze sady Stories By The Year .
Na tu jsem pomocí samolepící ABC/123 napsala nadpis a opět přidala  enamelky ve tvaru srdíčka.  Dole vpravo je nalepená další washi páska ze sady Life Noted Washi Tape Stickers.


Na každou foku jsem nalepila samolepící 123 a na kartičku se žlutým srdcem napsala popisky k jednotlivým fotkám.

Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Hezký týden,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat