pondělí 24. ledna 2022

DECEMBER DAILY® 2021 VIDEO TUTORIAL - Další stránky jsou tu!

Krásné pondělní ráno! Druhé pokračování mého December Daily alba je tu. Tak si běžte uvařit čaj nebo kávu, protože to zase bude delší a hlavně to video 😁 

Než se podíváme na nejnovější stránky je dobré si připomenout i ty starší. Ty najdete tady. A teď už k novým stránkám ...


Den 5 - Spotify

Pro pátý den jsem si vybrala visačku. Původně jsem myslela dvě, ale nakonec jsem udělala jen jednu. Visačku jsem nařezala z papíru, který byl z kitu. Na jednu stranu jsem nalepila screen ze spotify a na druhou jsem nalepila jurnaling a pár ozdob. Kapsu jsem vytvořila z vellumu z kolekce Merry days a podklad je bílá čtvrtka.





Den 6 - Svíčky

Kapsu 6x8 jsem si pomocí FUSE pomocníka zmenšila na kapsu 6x3 a do kapsy jsem si vytiskla fotku stejně velkou a ozdobila acetátem z kitu. Na druhou stranu jsem si na bílou čtvrtku vytiskla jurnaling a ten odzobila. Číslo jsem podlepila 3D polštářky.





Den 7 - Nákupy

Další stránku nechala s bílým pozadím a pod fotky jsem nalepila kartičky a visačku z kitu a ozdobila ozdobami také z kitu. Zdobila jsem také pidi hvězdičkami, které jsem si "vycvakala" ze zlatého glitter papíru, který je v sadě Indigo Ivy.



Den 8 - Světýlka

Na další stránku jsem vytiskla jurnaling přímo na bílou čtvrtku s tím, že jsem si nechala volné místo na fotku. Vše jsem zdobila ozdobami z kitu a také korkovými hvězdičkami. Dírky do papírů dělám kleštěmi Crop-a-dile, které se mi osvědčily nejlépe. Dokážou bez problémů proděravět několik vrstev.




Den 9 - Můj den

Ráda střídám jak papíry, tak i kapsy. Pro další den jsem si vybrala tu, kde jsou 4 kartičky 3x4. Tuhle a tu další stránku jsem nakonec předělávala, protože jsem zapomněla na čísla 😁🤦‍♀️ Na podlepení acetátové ozdoby jsem použila vellum a jurnaling jsem si vytiskla na kartičku a kartičky z kitu jsem ozdobila. Na fotku jsem nalepila štítek "remember".



Den 10 - Lukášův den

Další stránku jsem nalepila hodně podobně. Korkové srdíčko jsem nalepila přímo na kapsu a nápis "loved" je součástí ozdob od Paige Evans. Použila jsem také staré zlaté chipboardy ve tvaru srdíček.




Den 11 - Den Alyšky

... den 11 chybí schválně .. jelikož mám v plánu papír hodně vyřezávat a na řezání jsem neměla den, tak jsem vynechala a stránku ukážu v příštím článku.


Den 12 - Věnec na dveřích

Fotku věnce na dveřích už sice v albu mám, ale věnec má pro mě speciální hodnotu a tak jsem o něm vytvořila stránku. Pod číslo jsem si nalepila kolečko z glitter papíru a celou stránku podlepila papírem z kitu. Celou stránku jsem zdobila věcmi z kitu a také jsem použila staré zlaté foťáčky do Studio Calico.





Den 13 - První sníh

Poslední dnešní stránkou je ta s obálkou, ta která mi hodně nafukuje album 😁 Na pinterestu jsem si našla předlohu obálky a vytiskla jsem si ji v požadované velikosti, aby se mi do ni vešly fotky a jurnaling. Zapínání obálky jsem vyřešila samolepícím suchým zipem. Na fotky jsem si pomocí klasického kancelářského tenkého papíru udělala harmoniku a nalepila je na vzniklou harmoniku. Fotky a jurnaling jsem zdobila pomocí kitu a také ozdobou od Paige Evans. Číslo jsem schovala do obálky. Obálku jsem podlepila papírek z kolekce Oh what fun! 




... no a z alba už se začíná tvořit zase pořádný "buřtík" 😁

Zajímá vás, jak jsem nové stránky nalepila? Tak tady je video 👉

Tak zase za pár dní, ahoj! 💖

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat