pondělí 10. ledna 2022

DECEMBER DAILY® 2021 VIDEO TUTORIAL - Mám základ a hurá jde se lepit!

 Krásné pondělní ráno! Můj první letošní článek je tu a s ním i moje/naše December Daily album! Dneska to bude zase trošku delší a včetně videa, tak si běžte udělat kávičku nebo čaj. 😊






minulém článku jsem psala, že si nebudu album chystat dopředu, jak to vždy dělá Lotka. Tak jsem si to album samozřejmě předchystala 😂 To bych to nebyla já abych si celé album nerozplánovala na jednotlivé stránky a k nim i jednotlivé "vychytávky" a nebo prvky, které si chci vyzkoušet. Nakonec jsem trošku změnila i témata. Do alba jsem si nařezala ze čtvrtek nadírkovala pomocí kleští některé stránky, vložila kapsy a nebo eurofolie s fotkami a jurnalingem. Níže přidávám ukázku plánování 👇


 
Po kliknutí na "sešit" se vám ukáže moje plánovaní.

A teď už si pojďme představit jednotlivé "dny" a titulní stránku. "Dny" píšu schválně s uvozovkami, protože nezaznamenávám jednotlivé dny, ale témata, která se ale nemusí k tomu dni vztahovat.

Titulní strana

Vždycky jsem si chtěla vyzkoušet stránku jako nějaký tvar. Volba padla hned na titulní stránku a tvar jsem zvolila půlkruh. Když jsem si prohlížela vybrané různé ozdoby a nápisy, našla jsem zlatý puffy nápis "daily" od Heidi Swapp a bylo jasno! Letopočet je abeceda od Paige Evans a pod ním, jsou starší průhledné samolepky a slovo "december" jsem dopsala ručně. Nakonec jsem pomocí 3d pěnového čtverečku přilepila filcovou hvězdičku z kitu.


Den 1 - Jak to je letos

Základem je tvar půl kruhu jako zadní strana z titulní stránky. Na čtvrtku jsem si vytiskla jurnaling ještě předtím, než jsem stránku střihla na půlkruh. Čísla pro označení dnů/témat používám ta z kitu. Na této stránce jsem číslo podlepila zelenou acetátovou hvězdičkou, aby bylo dostatečně vidět. K jurnalingu jsem nalepila chipboardovou ozdobu z kitu a pár enamelek.


Den 2 - Výzdoba

První stránka, kde jsem si trošku vyhrála! Jako pozadí jsem použila čtvrtku z kolekce Oh what Fun! Fotky jsem si vytiskla jako malé čtverečky a ty jsem si přelepila vellumem a udělala z nich odklápěcí kapsičky. Na každý vellum jsem nalepila puffy srdíčko (nakonec jsem ještě podlepovala oboustrannkou, protože to nedrželo dobře). Nad fotky jsem nalepila jurnaling a nakonec i číslo. Dozdobila jsem korkovými hvězdičkami.



Den 2 - Costa

U Lotky se mi vždycky líbilo, jak dokázala do alb zakomponovat něco, co do něho "nepatří" - jako třeba kelímek do kafe. A tak jsem se opičila a dala ho do alba taky 😁 


Doplňková stránka

Mám ráda v albech i stránky, které jsou jen na ozdobu. Kus vellumu nebo průhledné fólie. Tady jsem vložila zrovna vellum a na něj nalepila acetátové kolečko z kitu a také chipboardovou ozdobu z kolekce Click. Z druhé strany jsem nalepila chipboardovou ozdobu z kolekce Everyday.


Den 4 - Práce

Další věcí, kterou si v PL albech neužiji, jsou velké fotky a kde jinde, než v DD albu si ty velké fotky užít! Tohle je jedna fotka cestou z práce na metro. Stránku jsem téměř nijak nezdobila - pouze jsem nalepila jurnaling (a i když jsem si dávala pozor, řádky jsem prohodila 🤦‍♀️😁), nalepila jsem číslo a jednu korkovou hvězdičku.


A tady je video, jak jsem jednotlivé stránky lepila dohromady 👇

Na závěr mám otázku! Chcete moje DD album nadávkovat postupně a proložit stránkami z alba 2021 nebo nejdřív celé DD album a pak až inspiraci z PL alba? 🤔

Krásný zbytek dne, 

Bára



4 komentáře:

  1. Baru, tleskám! Moc krásné to máš! A hlasuji pro celé DD album a pak teprve PL. Jinak náčrtky jsou bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jaru! Já už to bez plánování prostě neumím :D a teď o víkendu se mi to jen potvrdilo :D

      Vymazat
  2. Baru, album je perfektní a ráda se příště podívám na další stránky.

    OdpovědětVymazat