středa 2. února 2022

Project Life Week 35/2021

Třicátýpátý týden je jeden z mých jednodušších, lépe řečeno, rychlejších týdnů co se zpracování týká.
   
Použila jsem Project Life kartičky ze sady Stories By The Year, jednu z Project Life CLICK Core Kit a spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem nalepila jen samolepící ABC/123 označení týdne. Datumy jsem natiskla pomocí roller razítka.


Kartičky ze sady Stories By The Year jsem tentokrát jen doplnila o Phrase (slova) samolepky v červené barvě, aby ladily se zbytkem. Po vyfocení na blog do tohoto příspěvku jsem doplnila texty.



Bílá linkovaná kartička s etiketou "NOTES:" o velikosti 3x4 inch je z Project Life CLICK Core Kit od Becky Higgins. Tato sada se už bohužel nevyrábí a tak je na skladě www.scrapylife.cz posledních pár zbytků.


Poslední kartička mého dnešního příspěvku je ze sady Stories By The Year od Ali Edwards a skvěle doplňuje jakýkoliv layout. 


Hezký týden,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat