středa 23. února 2022

Project Life Week 40/2021

Na čtyřicátý týden mého Project Life alba 2021 jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a z Color Magic Value Kit. Bohužel se tento Color Magic Value Kit již nevyrábí, ale na skladě je ještě pár jiných Value Kit (sladěné sady Project Life kartiček a doplňků). 
Spolu s fotkami jsem PL kartičky vložila vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem přidala chipboard (kartonovou) samolepku ze sady LIVE MORE Chipboard Stiskers. Některé tyto kartonové samolepky mají potisk z růžovo/zlaté folie. Datum jsem natiskla pomocí roller razítka.


Některé kartičky ze sady Stories By The Year nepotřebují ani žádné jiné zdobení. Po nafocení jsem přidala jen text.



Kartičky ze sady Color Magic Value Kit jsou nejen vyřezávané, ale dají se i dobarvovat pomocí vodovek. Já je nechala tak jak jsou a jen doplnila hvězdičky z kartonu a enamelek.




V tomto týdnu jsem měla hodně fotek ze dvou speciálních akcí a tak jsem se rozhodla, že udělám dvě otevírací kartičky. 

Na horní hraně jsem použila washi pásku, abych vytvořila "pant"a tím spojila kartičku a fotku k sobě. 

Abych upozornila na to, že se kartičky dají otevírat, přidala jsem etiketu na stranu. 


Hezký týden,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat