středa 16. února 2022

Project Life Week 6/2021

Dnes jsem si pro Vás připravila dvoustranu jarních prázdnin z alba roku 2021, avšak použila jsem hodně starý materiál. Tuším, že z roku 2017, kolekci Dream on od PinkFresh Studia. Tato kolekce byla krásná a docela oblíbená. Jestli ji doma ještě máte, či jen pár zbytků, tak jako já, neváhejte ji oprášit, krásná je pořád. Dokonce na e-shopu pár kousků ještě zbylo, kdyby Vám něco chybělo. 

Levou stranu jsem vložila do kapsy typu P od Becky Higgins. Místo klasických PL kartiček jsem použila zbytky papírů z kolekce Dream On. Čtvrtku s modrou hvězdnou oblohou lze zakoupit i samostatně. A tam, kde se mi papíru ve velikosti 4x4 palce nedostávalo, pomohla jsem si bílou čtvrtkou.


Holubička a kolečko se souhvězdím jsou ze sady papírových výseků. Zlato-zelená abeceda také spadá pod kolekci Dream on. Datumové razítko jsem tentokrát použila obyčejné z papírnictví, ale dost vážně přemýšlím o rotačním od Heidy Swapp.

 
Abecedu i zbylé papírové výseky jsem se snažila nalepit všude, naštěstí písmenek mi zbylo dost, jen s háčky a čárkami jsem si musela poradit, ale i to vyšlo.

Journaling nemám ještě napsaný, ale vypomohla jsem si nalepením tu a tam rozstřiženou PL kartičkou, s kulatými rohy (pamatujete si ještě, jak se zastřihovaly rohy i na fotkách, to je pravěk 😅😂), kterých mám v zásobách dost. Nadpis je ze čtvrtky s hvězdnou oblohou a washi páska je také ještě skladem na e-shopu.

Tam, kde plánuji jen heslovitý journaling stačilo nalepit natištěný label, kterých mám v zásobách stovky a neustále si je dotiskávám. Aspoň se tak dají zpracovat i malé zbytky papíru.

Pravou stanu jsem zpracovala na poslední velkou čtvrtku z kolekce a i když je světle zelená, ten design mi evokoval sněhové kostky na stavění iglů. A musím tedy říct, že se mi po tom množství sněhu letos dost stýská, navíc ani nebyla tak dlouho teplota pod nulou, aby zamrzl rybník a dalo se bruslit.

Tady je krásně vidět, jak abeceda z kolekce krásně ladí s papírem a dokonce i s kartičkou na journaling.

A to je vše. Napište mi do komentářů, jestli se také čas od času vracíte ke starým kolekcím a snažíte se i z těch nejmenších kousíčků slepit stránku, nebo zda jedete jen v novinkách a starý materiál dáte třeba na tvoření dětem.

Mějte se krásně, nás příští týden čekají jarní prázdniny, tak doufám v hory sněhu a slunce k tomu.

J. 



Žádné komentáře:

Okomentovat