pátek 11. února 2022

Project Life Week 37/2021

Ve třicátémsedmém týdnu Project Life alba 2021 jsem použila i transparentní plastové výseky, které tak často nepoužívám. 

Spolu s kartičkami ze sady Project Life SNAPSHOT Core Kit od Becky Higgins a fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  
Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady SNAPSHOT Core Kit od Becky Higgins o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem nalepila označení týdne "37." Mix Alpha Stickers od Pinkfresh StudioDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka. 


Aby kartička nebyla tak prázdná, použila jsem transparentní visačku s krásným modro/zeleným potiskem ze sady MIX ACETATE die-Cuts od Pinkfresh Studio. Tu jsem na kartičku připevnila pomocí brad (hřebíčku) a nalepila dvě Phrase (slova) samolepky.




Modru perforovanou kartičku s "brýlemi" o velikosti 4x6 inch ze Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers jsem také doplnila o  Phrase (slova) samolepku. 




Další transparentní visačky s krásným potiskem ze sady 
MIX ACETATE die-Cuts od Pinkfresh Studio jsem přidala i na další kartičky ze sady SNAPSHOT Core Kit od Becky Higgins

Opět jsem je připevnila pomocí brad (hřebíčku) a nalepila Phrase (slova) samolepky a nadpisy "LOVE" a "SPORT" Mix Alpha Stickers od Pinkfresh Studio



Hezký víkend,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat