středa 9. února 2022

Project Life Sněhové radovánky

Zdravím všechny čtenářky a dnes vám přináším inspiraci pro zasněžené stránky. Minulý rok se holky s tatínkem vydaly bruslit na zamrzlý rybník. Mladší dcerka tehdy bruslila poprvé a taková událost si zaslouží velký layout.





Nejprve jsem si nachystala bílou čtvrtku, na kterou jsem stříkla pár cákanců modrého inkoustu, nalepila enamelky a puffy srdíčka a na kancelářské děrovačce, ze zbytků ladících papírů, vytvořila kolečka. Poté jsem po okrajích nalepila ve dvou vrstvách 3D lepicí pásku. Chtěla jsem, aby motiv ledu byl výrazný i na stránce, tak jsem ke tvoření použila průhlednou folii. Pak jsem se pustila do práce s druhou bílou čtvtkou, na kterou jsem předkreslila motiv závějí a skalpelem ho vyřízla. Pro pohodlné vložení layoutu do kapsy doporučuji zmenšit rozměry čtvrtek alespoň o jeden centimetr. Okraje jsem vyšila bílou bavlnkou. Fotografii jsem vyřezala do kruhu a nalepila společně se závějí na průhlednou čtvrtku.

Nápis a kytičku jsem vytvořila z puffy samolepek.

Na pokladovou čtvrtku jsem použila enamelky a puffy srdíčka. Snažila jsem se, aby barvy k sobě ladily.

Do horního rohu jsem nakonec nalepila brusle s vločkou.



K tvorbě Project Life stránky jsem použila kartičky od Becky Higgins. Kartičky jsou s kulatými rohy, které v albu nemám, tak pro zachování jednotného stylu jsem okraje ořízla a podlepila kartičkou s rovnými rohy.

Opět jsem se snažila zachovat prvky, které se objevují i na layoutu. Na horní kartičce jsem zopakovala šití a na kartičce s kytičkami přidala závěj, kterou jsem zase vyřízla pomocí skalpelu.


Na fotku jsem přiložila průhlednou kartičku s nápisem LOVE, kde písmenko „O“ vtipně vychází jako rámeček přímo na hlavičku.

K dozdobení celé stránky jsem použila opět nápisy a enamelky od Pinkfresh Studio.


Také jsem použila puffy samolepky od My Minds Eye.

To je pro dnešek vše. Těším na setkání v březnu a přeji krásné dny provázené tvořením.


Darina



4 komentáře:

  1. Dari, nádherná stránka s úžasnými nápadem! Lotka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dari, krásná, jemná dvojstrana a nápad se stránkou alá ledová plocha je výborný!

    OdpovědětVymazat