pátek 18. února 2022

Project Life Week 39/2021

Na zpracování třicátého devátého týdne mého Project Life alba 2021 jsem  použila Project Life kartičky ze sady CLICK Core Kit (Becky Higgins) a spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem pomocí nalepila vystřižený nápis "this week", ze sady Stories By The YearDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka a nakonec jsem přidala puffy (měkkou) samolepku ze sady Case of the Blahs (Pinkfresh Studio).

Ostatní kartičky jsou opět jako titulní ze sady CLICK Core Kit (Becky Higgins), stejně tak puffy (měkkou) samolepku ze sady Case of the Blahs (Pinkfresh Studio)



Na některé fotky jsem přidala razítko s tabulkou a po vyfocení jsem doplnila text. Jako podklad jsem použila zelenkavou část Project Life kartičky po vystřiženém nápisu z titulky "this week", ze sady Stories By The Year.


Hezký týden,
 
Charlotta



2 komentáře: