pondělí 14. února 2022

Rok 2022 - začínáme :-)

Hezké pondělní ráno,

rok 2022 už je v plném proudu a tak bylo na čase vybrat formát alba, do kterého budu letos zpracovávat zážitky naší rodiny. Při rozhodování jsem hodně přemýšlela o tom, jaký formát by byl rychlý na tvoření a zároveň nebylo nutné tvořit den po dni nebo každý týden. Nakonec jsem se rozhodla pro návrat k velkému albu 12x12. Dříve jsem do tohoto alba zpracovávala jednotlivé týdny (i díky tomu mám dvě alba nedokončená, nestíhala jsem tvořit s takovou frekvencí), v letošním albu bych chtěla zpracovávat měsíce. Vždy na konci měsíce si vytisknout fotky a zpracovat celý měsíc najednou. Někdy třeba jen pár fotek z nějakého týdne, někdy třeba žádnou a někdy více fotek z jednoho výletu. Prostě podle toho, jaké fotky budou "stát za to" :-).

Zatím mám v hlavě to, že by každý měsíc byl zpracovaný s využitím jednoho kitu, aby k sobě stránky ladily. 

Na zpracování ledna jsem si vybrala kit od Ali Edwards Storytelling basic stories. Tento velký kit by měl vystačit na zpracování celého ročního alba, takže myslím, že ho nepoužiji jen na leden, ale určitě i na některý další měsíc roku 2022.

Dříve jsem ráda používala alba veselých barev, ale tentokrát mi padlo do oka černobílé album od Heidi Swapp Back and white stripe album

A teď už se pojďte podívat na první lednové stránky :-)


Nejvíce použitých kartiček je z Storytelling basic kitu, ale půjčila jsem i kartičky a ozdoby z jiných kitů od Ali Edwards a nápisy jsem vytvořila s využitím puffy abecedy Keeping it real od Pinkfresh studio. Tuto abecedu jsem použila již vícekrát a tak jsem neměla všechna písmenka. Některá jsem musela vytvořit z jiných, jako třeba Y v nápise První výlet (původně to bylo písmenko X).

 

Kartonová srdíčka (a nejen ta) jsem si vypůjčila z velkého cestovního kitu Travel Collection 2019 Main kit od Ali Edwards, který jsem již dříve použila na zpracování alba z letní dovolené - můžete se mrknout zde.

 

..... a to je část našeho ledna. Ještě pár fotek chybí, věřím, že je dodělám během pár dní a na konci února začnu s únorovými fotkami.

A jaké album jste pro rok 2022 zvolili vy?

Hezký den a brzy zase zde, na scrapylife blogu, na počtenou.

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat