pondělí 21. února 2022

DECEMBER DAILY® 2021 - Jdeme do finále

Krásné pondělní ráno! Je to tady! Finále mého December Daily alba je tu a jeto pěkný buřt! Budu se opakovat, ale opět je to dlouhé, minimálně na jednu kávičku nebo čaj 😁




Než se pustím k popisu jednotlivých témat/dní, tak jsem si vytvořila jednu stránku bez fotky i bez textu. Nebudu zapírat. Minule jsem při lepení stránky popletla a tahle stromečková na sobě měla mít jurnaling, který jsem nalepila přímo na předchozí velkou fotku 🙈😁 Stromek jsem vytvořila z různých papírů - z kitu i z těch co jsem našla doma. Nakonec jsem na stromek napila ještě hvězdičky z glitter papíru, korkovou hvězdičku a plastovou hvězdičku z kitu.




Den 22 - U našich

Na další stránku jsem jako základ použila papír z kolekce Oh what fun!. Pak jsem si pomocí vellumu vytvořila odklápěcí "mechanizmus" a slepila k sobě barevný papír, fotky a jurnaling. Nejsem moc dobrá v popisech, tak tady doporučím se podívat na video 😊 Zapínání odklápěček je pomocí samolepícího suchého zipu. Na jednu kapsu jsem nalepila chipboardové číslo a po to frázi. Na druhou kapsu jsem nalepila acetátovou ozdobu a glitter hvězdičku. 




Den 23 - Vánoce s Lukášem

Na tohle téma jsem nenašla vhodnou fotku a tak jsem se rozhodla ji udělat pouze s textem. Aby to byla jen obyčejná stránka, rozhodla jsem se pomocí jednoho epoxi srdíčka z kitu udělat výřezy. Obkreslila jsem si vždy jen jednu polovinu srdíčka a vyřezala. Poté jsem vyříznutou půlku ohnula a vnikl mi "průhled". Vzniklé průhledy jsem si podlepila zbytky papírů z kolekce Oh what fun!. Potom jsem nalepila jurnaling, chipboardové číslo a pár ozdob. Za tuto stránku jsem dala průhledný acetát s motivy stromečků.





Den 24 - Štědrý den & Den 25 - 1. vánoční svátek

Původně jsem měla na témata 24 a 25 vymyšlenou stránku s visačkami ... vyhrála ale trošku lenost a tak jsem sáhla po kapsách 😁 navíc jsem chtěla použít víc kartiček z kitu, které jsem jinak neměla možnost použít. Na štědrý den objíždíme příbuzné a tak jsem si na každé lokaci vyfotila vánoční stromek (to jsem okoukala u Lotky 🙊) a ke každé lokaci jsem si sepsala krátký jurnaling. Na první kartičku s jurnalingem jsem nalepila acetátové srdíčko a na to pak chipboardové číslo a glitter srdíčko, které jsem si pomocí glitter papíru raznice vyrazila. Na fotky a kartičky jsem pak nalepila ozdoby z kitu a další glitter srdíčka a hvězdičky.
 







Den 26 - Filmy

Další kapsičková stránka a tentokrát s mini formátem kartiček. Na tuhle jsem stránku jsem si vytiskla jurnaling o velikosti 5x5 cm a fotky kolem 4,5cm na výšku. Původně jsem měla vymyšlené kapsy, kde by bylo vidět skrz, ale narazila jsem papír z kitu, který mne inspiroval z rozřezání na malé čtverečky. Zdobila jsem opět ozdobami z kitu a také korkovým srdíčkem.





Den 27 - Hry

Druhou stranu malých kapsiček jsem udělala dost podobně. Nařezala jsem si zbytky papírů a vkládala do volných kapes. Zdobila jsem ozdobami z kitu, korkovým srdíčkem a také mými oblíbenými hvězdičkami z glitter papíru.




Den 28 - Dárky

Zpracování této stránky jsem měla původně vymyšlené jinak ... usoudila jsem ale, že už je album dostatečně nafouklé a tak jsem trošku minimalizovala výšku stránky. Původně měla mít stránka otevírací "dvířka" a šňůrku jako stuhu z dárku. Na podlepení fotky jsem použila zbytky papírů a také veselý papír z kolekce Oh what fun!. Nechybí ani chipboardové číslo, ozdoby z kitu a také zlatý puffy nápis. Tato stránka je pro změnu bez jurnalingu.





Den 29 - Lego

Asi už jste poznaly, že miluju v malých albech velkoformátové fotky a tak jsem si nemohla jednu poslední v albu odpustit. Většinou píši / lepím journaling na okraje fotek, ale tentokrát jsem udělala vyjimku a nalepila journaling přímo doprostřed fotky a číslo a ozdoby z kitu hned vedle.




Den 30 - Scrapmaraton & Den 31 - Silvestr

Obě stránky jsou v plastové kapse, kterou jsem zmenšila střihnutím jednoho sloupce kapes. Na fotku nebo přímo na kapsu jsem pak nalepila chipboardové číslo a na kartičku journalingem jsem nalepila ozdoby z kitu. Poslední stránky jsem lepila už hodně minimalisticky. 




A tady už na tebe čeká video z procesu lepení jednotlivých stránek. 


Už víte jak jsem jednotlivé stránky dala dohromady a tak tady je videoprohlídka kompletního alba 💖 Musím říct, že jsem si výrobu DD alba celkem užila ... ale už teď vím, že ho letos dělat NEBUDU 😂 Myslím, že mi to jednou za pár let stačí ... 🙊


Hurá! Je hotovo! A nebo není? 🤔 Když jsem si album prohlížela po natočení prohlídkového videa, všimla jsem si, že se mi album mírně otevírá ... tak jsem vzala do ruky crop-a-dile kleště a dvě bílé průchodky a udělala nemyslitelné! Udělala jsem do alba dvě dírky na průchodky, průchodky zacvakla na místo a pomocí obyčejné textilní kulaté gumičky jsem albu udělala zapínání.


A teď už je to opravdu vše! 😁 Příště už se těším na jiné než vánoční kolekce! Jupí!

Bára



2 komentáře:

  1. Super DD a i jsem si s dovolením početla pěkné počtení o strávení vánoční ho času v jiné rodině.

    OdpovědětVymazat