pátek 25. února 2022

Project Life Week 41/2021

Ke zpracování mého čtyřicáttého prvního týdne mého Project Life alba 2021 jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year. Spolu s fotkami jsem PL kartičky vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem přidala nápis "FOREVER" ze sady 5th MONACO Puffy Stickers od Pink Paislee. Tento nápis jsem doplnila speciálním propisotem v podobě slova "happy". Tento propisot je bílý, po nanesení na papír je ale jeho horní vrstva lepivá a na ni se přiloží folie, která nápis zbarví v mém případě do zlata. Tyto propisoty se slovy už bohužel nejsu skladem a nevyrábí se, ale ještě jsou skladem vzory Wanderlust Tribal Print a Wanderlust Dots
Datum jsem natiskla pomocí roller razítka.


Stejné nápisy jako na titulní kartičce jsem použila i na velkých fotkách o velikosti 4x6 inch.



Hezký týden,
 
Charlotta


1 komentář: