pondělí 28. února 2022

Project Life Week 42/2021

Na čtyřicátý druhý týden mého Project Life alba 2021 jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a Project Life kartičky ze sady CLICK Core Kit (Becky Higgins). Spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  
Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Yearze které jsem vystřihla nápis "this week". Následně jsem ho nalepila na přidanou bílou embossovanou čtvrtku Honey&Spice Specialty Paper od Heidi Swapp.  
Nápis "REMEMBER" je ze sady 5th MONACO Puffy Stickers od Pink Paislee. A datum jsem natiskla pomocí roller razítka



Další kartičky, které jsem v tomto týdnu použila jsou ze sady CLICK Core Kit (Becky Higgins) a opět je doplnila nápisy je ze sady 5th MONACO Puffy Stickers od Pink Paislee


Hezký týden,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat