středa 2. března 2022

Project Life Week 43/2021

Čtyřicátý třetí týden mého Project Life alba 2021.

Použila jsem Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  
Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem nalepila označení týdne "43." samolepící ABC/123Datumy jsem natiskla pomocí roller razítka. Pro oživení jsem přidala enamelky.


Ty samé  enamelky jsem použila i na dalších kartičkách. Tentokrát jsem jako základ vybrala s barevnými proužky o velikosti 3x4 inch ze sady Stories By The Year a na ni nalepila menší, vyříznutou z klasické, bílé Scrapbook čtvrtky a fixou udělala rámeček.




Hezký týden,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat