pátek 18. března 2022

Project Life Week 44/2021

Čtyřicátý čtvrtý týden mého Project Life alba 2021 jsem vytvořila kombinací Project Life kartiček ze sady Stories By The Year a Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers. Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem nalepila označení týdne "WK #44" pomocí samolepek ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate PaperDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka. Nakonec jsem přidala i Wood Veneer (dřevěnou) ozdobu v podobě šipky. 


V poslední době jsem v několika týdnech použila krásné vyřezávané kartičy ze Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers. Většinou nejsou potřeba ani dozdobovat. 


V celém týdnu jsem použila stejné zdobení jako na titulní kartičcce ze sady Stories By The Year tj.smolepící ABC/123 ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper a Wood Veneer (dřevěné) ozdoby v podobě šipky a srdíček. 


Hezký víkend,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat