pátek 25. března 2022

Project Life Week 38/2021

Na třícátý osmý týden mého Project Life alba 2021 jsem použila jednu Project Life kartičku ze sady Stories By The Year a Project Life kartičky ze sady CLICK Core Kit (Becky Higgins). Spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  
Titulku jsem vytvořila z černé varianty Project Life kartičky ze sady Stories By The Year. Následně jsem na ni nalepila označení týdne pomocí samolepící ABC/123. Bohužel tato krásná bílo/červená ABC/123 je již ze staré kolekce, která se už nevyrábí. A datum jsem natiskla pomocí roller razítka. Nakonec jsem přidala ještě červenou Phrase (slova) samolepku. Ty se objevují i na dalších fotkách tohoto týdne.


Úžasné kartičky ze sady CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsou kompatibilní snad úplně se vším. Stačí jen něco málo doplnit a to je vše. Já doplnila nějaké elementy, které jsou součástí mé samolepící ABC/123....

.... k tomu jsem doplnila nadpisy a po vyfocení texty.



Hezkou středu,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat