pátek 11. března 2022

Project Life Week 29/2021

Na dvacátý devátý týden mého Project Liffe alba jsem použila Project Life kartičky, které jsem vyřízla ze sady papírů ART WALK od Heidi Swapp. 

Project Life kartičky spolu s fotkami jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins


Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila vellum "MAKING A BEAUTIFUL LIFE" ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts a nalepila samolepku ptáčka ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper. Datumy jsem natiskla pomocí roller razítka.


Fotky jsem v tomto týdnu doplnila o černé Phrase (slova) samolepky ze sady CARE FREE Definition samolepek



I na ostatních Project life kartičkách vytvořených ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila výseky ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts a nalepila samolepky ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper. 


Černé výkladové samolepky jsou ze sady CARE FREE Definition.


Hezký víkend,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat