středa 23. března 2022

Project Life Week 45/2021

Čtyřicátý pátý týden mého Project Life alba 2021 jsem vytvořila kombinací Project Life kartiček ze sady Stories By The Year a Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers. Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem nalepila samolepku "hello" ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate PaperDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka. Nakonec jsem přidala i Phrase (slova) samolepku "he said she said".



Na některé fotky jsem nalepila samolepky s označením dne a srdíčko ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper. Nakonec jsem přidala i Phrase (slova) samolepku.
Jako poslední jsem použila krásnou vyřezávanou kartiču ze Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers. Dozbobila jsem ji samolepkou srdíčka ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper


Hezkou středu,
 
Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat