pondělí 14. března 2022

Leden 2022 - pokračování

Hezké pondělní ráno,

dnes pro Vás mám pokračování našeho ročního alba - dokončuji lednové stránky.

V minulém příspěvku (najdete ho zde) jsem Vám psala, že bych chtěla na každý měsíc využít stejnou kolekci a tak v lednu dále pokračuji s kitem Storytelling basic stories od Ali Edwards.

Kromě tohoto kitu, který obsahuje jen kartičky (3x4 a 6x4) jsem využila také další materiály od Ali Edwards.


Z cestovního kitu roku 2020 od Ali Edwards jsem použila kartonové nápisy a vytvořila jsem s nimi panel na straně fotografie.  Ze stejného kitu je také puffy samolepka se znakem silnice na druhé kartičce.


 
Ještě mi zbylo pár písmenek z abecedy Keeping it Real od Pinkfresh studio a tak jsem z nich poskládala některé větší nápisy. Písmenko A už jsem neměla, tak jsem musela využít obrácené písmenko V, ale i to mi došlo a tak jsem A složila z mísmenek I. :-)

 

Bloček s nápisy od Tima Holtze je asi nekonečný, protože už jsem ho použila na tolika stránkách, že nechápu, jak to že není už prázdný. Každopádně i na těchto dvou stranách jsem ho hodně využila.

 



A zde už jsou obě stránky celé.

To je pro dnešek vše. Přeji Vám hezké dny a brzy zase "napočtenou"

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat