pondělí 21. března 2022

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 37

 Krásné pondělní ráno! Dnes vám ukážu dvě zapomenuté stránky ... a proč zapomenuté? 





O víkendu jsem si prohlížela hotové album z roku 2020 a zjistila jsem, že tak úplně dokončené vlastně není 🙈 Našla jsem totiž dvě nenalepené stránky.

První jsem nalepila kapsičkovou. Použila jsem paper pad od Pink Fresh z kolekce The best day. To je taková miloučká něžná kolekce. Papíry jsem si nařezala na kartičky a pár papírů, které byly plné ozdob jsem rozstříhala. Na titulní kartičku jsem pomocí pěnové abecedy nalepila označení týdne a nalepila pár ozdob - papírový výsek, enamelková srdíčka a puffy ozdobu. Zbytek kartiček a fotek jsem zdobila ve stejném duchu.







Jako druhý papírový projekt vznikla tato stránka. Na můj styl celkem neobvyklá - nepoužila jsem totiž bílý papír jako základ. V paper padu mne zaujal papír, na kterém byly různě velké a barevné obdélníčky s kytičkami. Pruh papíru, který jsem kvůli velikosti stránky, jsem také zužitkovala. Na stránku jsem také použila ty samé ozdoby. Kapsová stránka a tento layout spolu totiž sousedí, tak jsem to chtěla mít sladěné. Na stránku jsem použila také velký nápis, který jsem netradičně nalepila vertikálně.






A tady už je video z procesu tvory stránek.

Obě stránky jsou z léta a já už se tak moc těším až odložíme ty zimní bundy! 😁 
Těším se zase za 14 dní, ahoj!

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat