úterý 8. března 2022

Přání ze zbytků - Joyful day

 

Krásný slunečný, skoro jarní den Vám přeji!

Dnes jsem si pro Vás připravila krátký článek o gratulacích ze zbytečků kolekce Joyful day od mých oblíbených PinkFresh. Kolekce je sice na e-shopu zcela vyprodaná, ale nápady lze využít na jakýkoliv zbytek papíru, jež Vám doma zůstal a lze ho tak využít na cokoliv úplně do mrtě:) 



První přání, na které jsem spotřebovala vlastně největší kus zbylého papíru z kolekce Joyful Day je v klasickém rozměru 4x6 palců. Základ tak tvoří pruh ze zbylé přeložené bílé čtvrtky 8x6 palců. Ač se snažím trénovat krasopísmo, stále nejsem spokojená, takže i nyní jsem si netroufla napsat nadpis přímo, ale pomohla jsem si fintičkou s vellum. Nadpis jsem si tak vlastně opsala z předlohy z písankové knihy. Pak už stačilo jen dolepit papírový výřez.

 


Druhé přání je v mém asi nejoblíbenějším formátu a to 5x5 palců (složené). Nalepené kousky (pruhy) papírů, jež mi zbyly po seříznutí papíru ze sady 6x6 palců na PL kartičky v klasickém formátu 3x4 či 4x6 palců jsou taktéž z kolekce Joyful Day. Na nadpis jsem použila zbylá puffy písmenka ve zlaté a černé barvě od Pinkfresh Studia.

 

 

Úplně easy peasy, ale dle mého efektní je gratulace o rozměru 3x6 palců s vyříznutým okýnkem. To stačilo následně podlepit květinovým papírem, přidat papírový výřez z nápisem, jenž jsem podlepila 3D lepícími čtverečky a voilá něžné, minimalistické a hlavně rychlé přání je na světě.

 


 

Čtvrté přání se podobá tomu předchozímu, jen s tím rozdílem, že výřez je ve tvaru srdce. To, levituje ve volné ploše, tady jsem si pomohla průhlednou fólií. Ano, mám někde tu originální v rozměru 30x30 palců, ale kdo by se s tím hledal, když vedle vás na stole leží podobná po vylepení samolepkové abecedy :) Pokud si fotku zvětšíte - uvidíte obrys písmenek. Na nadpis FOR YOU jsem použila samolepkovou abecedu ... A puffy růžová srdíčka najdete v Mix 1. ozdobách.

 


Páté a úplně poslední i nejmenší přání 4x4 palce je polepeno nejmenšími zbytečky a posledními srdíčky.

Občas je pro mne výzvou zpracovat zbylý materiál a tady mám pocit, že se mi to podařilo. Dejte mi vědět do komentářů, zda se Vám to také daří, či zda s odstřižky již nepracujete a věnujete je třeba na lepení dětěm či do školy.

Mějte se krásně!

J.



1 komentář: