středa 16. března 2022

Project Life Oslava narozenin

 Zdravím všechny čtenářky blogu Scrapylife. Dnes vám přináším inspiraci na layout a PL stránku z kolekce Day in the Life od Echo Park Paper. Kolekci jsem využila na stránky, kdy Nina slavila 5. narozeniny a jako hlavní dárek dostala dvě roztomilé andulky.



Layout je věnován dnu oslavy. Oslava se proběhla v době, kdy byl vyhlášen lockdown, takže se konala pouze v úzkém kruhu rodinném. Dort se žabkou a labutí ale nesměl chybět. Horní část layoutu jsem ozdobila girlandou. Půlkruhy jsem vytvořila na Big Shotu z papíru. Doplnila jsem vlaječkami a samolepkami. Na čtvrtku jsem nastříkala barevný sprej s leskem.

Nápis jsem opět vyřezala na Big Shotu a okraje zvýraznila černou fixou. Nápis "slaví" jsem natiskla razítkovou abecedou a ozdobila enamelkami

Číslici "5" jsem vyrazila na Big Shotu a přidala výseky, samolepky a enamelky
PL stránka je věnována spíše našim andulkám. Jako hlavní ozdoby jsem zvolila opět kolekci papírů Day in the Life.

Jména andulek jsem natiskla opět razítky a dovnitř písmenka "O" vložila enamelky a nakonec dala puffy srdíčko.

Kolekce papírů je moc fajn, protože neobsahuje jen celobarevné čtvrtky, ale také PL kartičky, které je možné si nastříhat. Všechny kartičky na stránce jsem tak použila. "Oh happy day" je zrovna jedna z nich. 
Přeji krásné tvořivé dny a budu se těšit příští měsíc.














2 komentáře: