pátek 4. března 2022

Project Life Week 30/2021

Na třicátý týden mého Project Liffe alba jsem použila Project Life kartičky, které jsem vyřízla ze sady papírů ART WALK od Heidi Swapp. Sadu papírů ART WALK 6x8 inch mám opravdu moc ráa,ikdyž to na první pohled není úplně můj styl. 

Tentokrát jsem si ze sady papírů ART WALK 6x8 inch vybrala papíry s orchideemi a spolu s fotkama jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila samolepku a označení týdne "# 30" pomocí samolepek ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper.
Černá výkladová samolepka "EXPLORE" je ze sady CARE FREE Definition samolepekDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka.

I na kartičky o velikosti 3x4 inch ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila černé výkladové samolepky ze sady CARE FREE Definition samolepek


Černé výkladové samolepky ze sady CARE FREE Definition samolepky jsem i doplnila o další... na fotce níže o visačku ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper.


Pod některé černé výkladové samolepky ze sady CARE FREE Definition samolepky jsem nalepila etikety ze sady Art Walk Cardstock Stickers od Heidi Swapp.



Hezký víkend,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat