pondělí 28. března 2022

Project Life Week 3/2022

Třetí týden mého Project Life alba roku 2022 je velmi jednoduše a rychle vytvořený. Je to hlavně proto, že jsem použila PL kartičky ze Scrapbook čtvrtky LIVE MORE RISE od Pinkfresh Studio, které jsou už sami o sobě hodně zdobené.

Spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky o velikosti 4x6 inch, kterou jsem vyřízla z klasické, bílé Scrapbook čtvrtky. Na tu jsem nalepila Chipboard (kartonovou) samolepku ze sady LIVE MORE. Datum jsem natiskla pomocí roller razítka.   Samolepící ABC/123 jsem nalepila označení týdne "3". Protože se mi kartička zdála pořád nějak prázdná, na spodní hranu jsem nalepila vystřižený proužek  ze Scrapbook čtvrtky LIVE MORE RISE od Pinkfresh Studio.


Všechny ostatní kartičky použité v tomto týdnu jsou také  ze Scrapbook čtvrtky LIVE MORE RISE od Pinkfresh Studio. Žádné zdobení jsem nedoplňovla, jen jsem po vyfocení na blog doplnila texty.



Některé kartičky  ze Scrapbook čtvrtky LIVE MORE RISE od Pinkfresh Studio jsem vystřihla čtvercové. Ty jsem pak nalepila na bílou Scrapbook čtvrtku.

Jako jediný doplněk jsem přidala bílé Phrase (slova) samolepky z kolekce LIVE MORE od Pinkfresh Studio.  



Hezké pondělí,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat