pondělí 7. března 2022

Project life 2021 // Pár dní v lednu

Krásné pondělí! Prosincové album už mám díky bohu hotové a tak jsem se mohla pustit do nových kolekcí na zaznamenávání dní v roce 2021.






Kolekci PEACEFUL HEART od Jen Hadfield má Lotka na eshopu už nějaký ten pátek, ale já se k ní dostala až nyní. Vybrala jsem si pár stránek z ledna. Zimních kolekcí moc nemám a tak jsem ráda, když jsou kolekce takové neutrální. Nevím jestli jsem to už psala, ale pro rok 2021 jsem se rozhodla použít formát 6x8 a dělat spíš malé layouty než kapsové stránky.


Stránka "Okay"

Jako základ stránky jsem vzala bílou čtvrtku a zmenšila ji na formát 6x8, aby se mi vešla do kapsy. Z paper padu jsem si vybrala zelený proužkovaný papír a papír s duhami a podlepila s nimi koláž z fotek. Poté jsem přes fotku a papíry nalepila akrylovou ozdobu. Pod fotku jsem nalepila štítek a k němu papírové ozdoby a samolepky z kolekce. Nakonec jsem nalepila pár enamelek, které se mi hodily barevně.





Stránka "Gratitude fills my heart"

Jako základ jsem opět použila bílou čtvrtku ... já prostě ty stránky, které jsou jen na papírech s motivy nedokážu 😁 Potřebuju tam ten "čistý" prvek. Na tuto stránku jsem si vybrala papír květinami a na něj nelepila fotku, ale oboustranku jsem dala jen na prostředek fotky. Poté jsem si z papírových ozdob vybrala velké srdce a větvičku a nalepila na levý spodní okraj fotky. Přidala jsem navíc pár dalších větviček ze samolepek a také štítek pro napsaní zápisku. Kolem fotky jsem nalepila pár dalších ozdob a samolepek. Také jsem přidala několik enamelek. Nakonec jsem stránku dala do plastové kapsy.





Kapsová stránka

Měla jsem několik fotek, které se mi k sobě docela tématicky hodily, ale nejdou úplně chronologicky ... moje staté já by to dohánělo k šílenství, ale asi jsem našla vnitřní klid a je mi to úplně jedno 😁 Použila jsem plastovou kapsu rozdělenou na 4 díly. Většinu kapes vyplnily fotky, ale v jednom dílku mi zbyl prostor na papír nebo kartičku. Jak jistě víte, mnoho firem už kartičky nedělá, ale Jen na mne myslela (😂) a do paper padu dala jeden papír ze kterého rozstřižením vzniknou 4 kartičky. Jednu jsem tady hned použila. Na kartičku jsem nalepila papírovou ozdobu a také samolepku.




Jak jste na tom s alby vy?  Brzy ahoj s dalšími stránkami ✂💖



Žádné komentáře:

Okomentovat