pondělí 13. prosince 2021

Project Life 2020 / Week 52

Krásné pondělní ráno! Mám hotovo! Naše rodinné album pro rok 2020 je hotové! Jup


Je to tu! Mám hotové album pro rok 2020 ... jsem nadšená, ale zároveň nešťastná, že zase budu muset prohrabovat fotky za celý rok 2021 ... uf. Tak se pojďme podívat na poslední vánoční stránky. Dnes pro vás nemám klasický inspirační článek o tom, jak jsem stránky nalepila, ale spíš takové tipy. 😊






Stejně jako v jednom z předchozích článků jsem použila kolekci Oh what fun! od Pinkfresh, kterou už má Lotka skoro vyprodanou, ale myslím, že některé prvky, které tu dnes zmíním, půjdou jednoduše udělat i s jakoukoliv jinou vánoční kolekcí! ✂😊 Bussy Sidewalks, Home For Christmas, Hey Santa!, Winterberry a jiné...




Píši to snad pokaždé a napíši to i dnes ... prosím všechny scrap firmy, aby zase dělaly PL kartičky!!! 😂 Jelikož je ale nedělají, tak si musím vždy nařezat scrapbookové papíry ... a někdy nejsou úplně jednoduché nebo málo barevné a tak si musím pomoct několika tipy:
  • Bílý podklad - pokud se mi nehodí žádný papír pod fotku nebo celkově na stránku, vezmu si z krabičky kartičku nařezanou z bílé čtvrtky a poté kartičku už jen zdobím. Takové kartičky tvořím i jako "výplň" do kapsiček třeba i jen z papírových ozdob.
  • Bílý podklad po druhé - pokud mám papír, který se mi hodí na stránku, moc se mi líbí, ale je moc divoký a fotky by na takovém papíře zanikly, vezmu opět bílou kartičku  a zmenším ji tak, aby kolem zůstal vidět barevný papír a poté lepím fotky hlavně na bílý podklad.
  • Kámoš vellum - kdo by nemiloval vellum! Já ho tedy rozhodně zbožňuji a na stránkách ho používám teď docela hojně. Používám ho vlastně dost podobně jako bílou kartičku v předchozím tipu. Pokud mám nějaký moc výrazný papír, fotky podlepím vellumem a papír to krásně zjemní.





Mým dalším tipem je i to, abyste se nebály experimentovat! Já jsem pod papírovou ozdobu stromečku nalepila červenou bavlnku a ačkoliv, jsem si myslela, že to bude vypadat daleko lépe, jsem ráda že jsem to vyzkoušela! 😁 Na jiném mém layoutu jsem použila jako ozdobu sponku do vlasů! A vím, že Lotka v jednom z alb DD použila i kelímek za Starbucks. Kreativitě se meze nekladou.




Mým posledním dnešním tipem je doporučení třídit a vybírat fotky do alba s menším či větším odstupem. Ano, navádím vás mít skluz! 😁 Vidím to na několika mých albech - posledních pár let mám v prosinci takový "scrap maraton". Roky předtím jsem hodně doháněla a dolepovala alba, ale poslední dva roky zpět už to je víceméně o fotkách - třídění, promazávaní, výběr, úprava a tisk. A čím blíž jsem k aktuálnímu datu, tím je pro mne těžší fotky promazat a pak to dopadá tak, jako v případě loňského 52. týdne, kdy mi jeden týden vychází na 5 stránek! 😁 

Nebojte se tedy fotky promazat a nebo se třeba limitovat počtem na jeden týden. Pokud by vám přeci jen zbyly některé fotky, které si chcete zdokumentovat, ale už se "nevejdou" do rodinného alba, vyzkoušejte třeba Traveler's notebook. Já jsem jeho kouzlu také propadla a u něho si dovoluji lepit fotky bez ohledu na datum. 

 





A to je pro dnešek vše! Doufám, že jsem vás inspirovala k tomu některé mé tipy vyzkoušet. Příště se těším těsně před koncem roku a povím vám jaké změny chystám na příští rok, jakou velikost alba jsem si vybrala pro zaznamenání roku 2021 a také jaký rozsáhlejší projekt bude mou náplní pro příštích pár článků 😎  Schválně si zkuste tipnout, na co se chystám!

Tak ahoj příště!

Bára



1 komentář:

  1. Baru, jsi borec s dokončeným albem a těším se na Tvoje noviny!

    OdpovědětVymazat