pátek 24. prosince 2021

Project Life December Daily® 2021 - 17.-22. den

Pokud tento příspěvek čtete v den jeho vydání, je Štědrý den a tak nejdříve všem popřeji krásné prožití vánočních svátků vám i všem vašim blízkým. 

Představím vám další dny mého  letošního Project Life December Daily® .

Tím, že jsem si předpřipravila stránky ještě v listopadu jsem se zpracováním tohoto alba aktuální přípravy 1přípravy 2.







Sedmnáctý den je kombinací menších fotek v plastové scrapbook kapse od Simple Stories a velké fotky 6x8 inch. Tématicky jsem tento den věnovala balení dárků, které většinou nechávám na poslední chvilku. 

Vše jsem dozdobila  plastovým číslem "17", které jsem přichytila pomocí sešívačky, zlatou ABC a zlatými srdíčky ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.




Jak už jsem psala v příspěvku o přípravách tohoto alba, visačky o velikosti 4x8 inch ze sady   December Daily® 2019 jsou asi mé nejoblíbenější. 

Na tu s předem natištěným nápisem "HAPPY HOLIDAYS" jsem přidala zlatou washi pásku, aby znázorňovala poličky.  

Na jednotlivé "poličky" jsem přidala:
Toto je možnost jak zužitkovat hodně materiálu na malém prostoru :-)

Měla jsem ještě dvě fotografie, které jsem v tomto dnu chtěla mít. Vytiskla jsem je o trochu menší než 3x4 inch, přidala samolepící TAB od Ali Edwards pro lepší vytahování a ve velké visačce udělala kapsičky.


Čtvrtou adventní neděli jsem zpracovala na velkou fotku o velikosti 6x8 icnh. Číslo "19" jsem připevnila pomocí bavlnky a doplnila chipboard "kartonovou" samolepku ze sady  December Daily® 2019 .


Na velkou visačku  o velikosti 4x8 inch ze sady   December Daily® 2019 jsem přidala stuhu připevněnou sešívačkou, chipboard "kartonovou" samolepku a moje oblíbené Phrase (slova) samolepky.






Další do detailu předem připravená stránka s visačkami. Stačilo jsem doplnit velkou fotku o velikosti 6x8 inch a dvě malé, které jsem nalepila na visačky. 

Při přípravě jsem zužitkovala hodně "odpadků / odřezků" materiálu, který používám v tomto albu jsem vytvořila na stránce z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch

Hranaté visačky jsem doplnila o kulaté kovové ozdoby se stromečkem a lístky ze sady  December Daily® 2019 . Krásné kovové vánoční ozdoby jsou i v kolekci Joyful 



Poslední "den" tohoto příspěvku jsem neměla vůbec připravený. 

Využila jsem obálku z nákupu na kterou jsem oboustrannou lepenkou  připevnila pruh průhledné acetátové folie a udělala dírky pomocí Crop-A-Dile Multi Punch na zavěšení do Project Life December Daily® .

Na ni jsem pomocí sešívačky připevnila plastové číslo "21" ze sady  December Daily® 2019 a nalepila samolepky ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.

Dovnitř obálky jsem vložila tři fotky o velikosti 6x4 inch a aby se daly lehce vytahovat nalepila jsem na ně  Phrase (slova) samolepky


Krásný čas sváteční,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat