pátek 17. prosince 2021

Project Life December Daily® 2021 - 11.-16. den

Tento, již pátý díl mého letošního Project Life December Daily® alba zahrnuje jedenáctý až šestnáctý den. 

Předchozí díly tohoto mini seriálu najdete v následujících prolincích - přípravy 1přípravy 2DD 1.-5. den, DD 6.-10.den
Jedenáctý den je kombinací velké fotky  a  plastové scrapbook kapsy od Simple Stories Do ní jsem vložila Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch a 4x6 inch. Jednu z nich jsem dozdobila  korkovou hvězdou a palstovým číslem "11". A na druhou menší 3x4 inch kartičku jsem napsala text. 




Na kostkovanou kartičku o velikosti 6x4 inch jsem přidala plastovu ozdobou ve tvaru věnce. 
Průhlednou ozdobu jsem podložila kouskem bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch a nalepila ji pomocí 3D samolepek, aby byla trochu "vystouplá". 

Tím, že jsem tuto dvustranu věnovalala výzbobě našeho bytu, měla jsem poměrně dost fotek. Rozhodlas jsem se, že udělám koláže o velikosti 6x4 inch a pak je slepím, aby se dalo listovat. 
Aby se dalo lépe listovat nalepila jsem na ni samolepící TAB od Ali Edwards.



Třetí adventní neděli jsem zpracovala na velkou fotku o velikosti 6x8 icnh. Číslo "11" jsem přilepila, dozdobila zlatým srdíčkem ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.


Moje nejoblíbenější dvoustrana tohoto týdne je ta "o pečení". Kapsičky s vysačkama jsem vytvořila z original potištěných Project Life kartiček o velikosti 3x4 inch. Jejich strany jsem podlepila přeloženým bílým papírem a oboustranou lepící páskou.  Ty jsem nalepila na podklad z fotky vánočních formiček, které při pečení používáme.Visačky jsem uřízla z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch tak, aby se vešly do kapsiček a předem je ozdobila pomocí zlaté washi pásky a papírových samolepek ze sady   December Daily® 2019 . Na spodní část jsem nalepila fotky a potom doplnila texty.




Čtrnáctý den jsem zaznamenala, jak jsme se neplánovaně uprostřed dne sešli s mými rodiči a sestrou (jen my čtyři) a dali si kafe. Takže to stálo za to, vytisknout fotku na velký formát 6x8 inch. Tu jsem doplnila o stromek nalepený na průhlednou acetátovou folii . Stromeček jsem vystřihla z další velké fotky a pomocí sešívačky připevnila číslo "14".
Z druhé strany "červeného stromku" nalepeného na průhledné acetátové folii jsem nalepila stromeček vystřižený z papíru ze sady  December Daily® 2019. Ten jsem připevnila pomocí kovového hřebíčku (brad), aby se dal vyklápět/vytáčet. Na špičku stromku jsem pomocí roller lepidla připevnila korkovou hvězdu ze sady  December Daily® 2019. Plno korkových ozdob se dá pořídi i zvlášť, mimo tuto sadu. Dovnitř jsem původně plánovala napsat text, ale nakonec jsem vlepila tři fotky. 


Tři krásné Project Life kartičky s potiskem ze sady  December Daily® 2019 skvěle doplnily fotky ze svátku mojí mamky. Dozdobila jsem je zlatými srdíčky ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.

Krásný poslední advent. 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat