středa 1. ledna 2020

Scrapylife Video Tutorial - Náš Scrapylife víkend

Vítám vás v roce 2020! A jako první článek si dáme takové poohlédnutí za naším Scrapylife víkendem.



Nedalo mi to totiž a z kolekce ALL HEART jsem prostě musela nalepit další malé album a k našemu dámskému víkendu se vyloženě hodí! Asi hned na začátek upozorním, že článek bude trošku delší neboť dnešní video není z procesu, ale až z listování a tak proces výroby vlastního mini alba popíšu. Takže uvařit kafíčko nebo čaj a jde se na to!


 


Jak album vznikalo

Poslední dobou mne hodně baví minialba. Do teď jsem je dělala klasicky jen na kroužkách ne nijak zvlášť chráněné deskami. Alba mi ale přijdou trochu moc "flimcavá" a tak jsem toto obalila do desek. Nařezala jsem si kartony - 2x 17x12 cm a 1x 17x4 cm. Použít můžete karton třeba z krabice, ve které vám přijdou papírové krásy :) Na "potah" jsem použila paper pad 6x8 a vybrala jsem si dva stejné papíry. Ty jsem pomocí oboustrannky nalepila na kartony taky, aby kolem kartonu zůstal kus papíru. Kartony jsem si dala k sobě a mezi ně nalepila hřbet - nechte si dost místa mezi jednotlivými kartony aby se album dobře ohýbalo a papír netrhal! Nakonec jsem si vybrala další papír (doporučuji kontrastní) a nalepila z pohledové strany alba. Nakonec jsem ohnula papír okolo kartonů a přilepila.

 

Do vnitřku alba jsem nalepila jen bílý papír. Jelikož jsem popleta, zapomněla jsem před nalepením vnitřního papíru přilepit do alba mašli na zavázaní a tak jsem místo toho do desek udělala dírky pomocí CROP-A-DILE kleští (proděraví snad všechno!) a přidělala eyeletky. Původně jsem chtěla přichycení kroužků do základu alba udělat tak, že by kroužky byly přichyceny v zadní straně alba a listovalo by se nahoru, ale když jsem dělala testovací dírky a eyeletky (díky bohu za to), zjistila jsem, že bych musela mít kroužky moc u kraje. Proto jsem se rozhodla kroužky zachytit přímo do hřbetu. Udělala jsem do alba dírky 2 cm od kraje a 2,5 cm od sebe, zadělala eyeletky a zapla kroužky. Hurá! Album hotovo.


Stránky jsem si nařezala papíry z kolekce o rozměrech klasické 6x4" kartičky na výšku a pak už jen lepila a lepila. Aby to nebyly jen papíry a taky jsem měla dilema, jak dostat do alba čtyřlístek od Káji, rozhodla jsem se vytáhnout FUSE TOOL. Když jsem si seřezávala některé 12x12 kapsy aby mi pasovaly do 9x12 alba, nechala jsem si odřezky kapes s tím, že "jednou se to bude hodit" a ono taky ano! Vzala jsem si odstřiženou 6x4 kapsu a rozdělila ji na tři. Nasypala pár flitrů a doprostřed dala onen čtyřlístek. Nakonec jsem kapsu uzavřela a udělala dírky. Nakonec jsem přidala i jeden rozdělovník z velumu.


Zdobení alba

Na zdobení alba jsem používala hlavně produkty z kolekce - diecuts, chipboardy, puffy a samolepky. Vytáhla jsem dokonce i razítka. Pomocí razítek jsem si udělala i pozadí na poslední stránku. Vzala jsem si razítko "fun" a ozdoby a narazítkovala černou a světle růžovou. Poté jsem si ze sady vybrala tři malé hvězdičky a ty razítkovala různě na stránkách, když mi přišla prázdná. Nezapomněla jsem ani na zlatý sprej a enamelky! Jediné co mne štvalo je to, že die cuts jsou strašně velké a tak jsem jich nepoužila tolik a také, že chipboardy jsou mega tlusté! To jsem ale vyřešila - několika vrstev jsem se prostě zbavila rozdělením.

Když jsem měla vnitřek alba hotový nastalo dilema, kam napsat titulku alba a datum. Desky nebo vnitřek? Nakonec jsem zvolila vnitřek alba a z velumu jsem uřízla 6x4 kartičku a na ní pomocí abecedy nalepila "scrapylife" a pod to pomocí popisovače na cd napsala "víkend" a datum.


A jak album vypadá uvnitř?

Tady je pár fotek toho jak album vypadá uvnitř, zbytek uvidíte ve videu :)









Videoprohlídka



Přeji vám pohodový vstup do nového roku 2020 a v únoru se těším zase s klasickým progressovým videem :)

Bára


3 komentáře:

  1. Baru tobě taky hlavně pohodu a hodně času na tvoření. Album máš perfektní��

    OdpovědětVymazat
  2. Barunko, album je nádherný! A náš víkend byl perfektní. Už se těším nejen na další víkend, ale i společný 2020 😘

    OdpovědětVymazat