středa 15. ledna 2020

Project life album - 2/2020



Dnes to bude trochu divočina. Ač jsem měla původné v plánu udělat jemnou, světle růžovou stránku (jako je nadýchaná cukrová vata), tak se mi to trochu opět vymklo z rukou.

První dnešní stránka má rozměr 8,5x11 a je opravdu barevná. Použila jsem na ni snad nejbarevnější papíry z kolekce Shine On. Z původní myšlenky mi zbyl jen bílý základ a světlý nadpis.



Světle růžová abeceda All Heart je nádherná a font je takový hravý, ale opravdu špatně se mi fotí. Doplnila jsem ji ještě jednou z diářových abeced Color Fresh (tento šikovný notýsek s několika abecedami a spoustou čísel jsem málem přehlédla). Horní část stránky se mi zdála taková neuzavřená/neohraničená, tak jsem ji ještě ozdobila čárkovaným okrajem.

Vytištěný text jsem ještě dozdobila malými enamelkami v barvých použitých papírů.


Z dvou papírů jsem si natrhala proužky a skladala jeden na druhý, aby se moc nepřekrývaly. Pomohla jsem si malým trikem, vše jsem k sobě nejprve lepila ze zadní strany washi páskou. Potom jsem to vše přelepila oboustrannou lepící páskou.

Ke konci jsem ještě přidala pár bílých natrhaných proužků, abych tu barevnou masu trochu narušila. I na bílé proužky jsem použila ty parevné papíry (jsou totiž jednostranné).

 
To nejslepší jsem si nechala na konec. Při psaní textu na počítači mě napadlo, že bych mohla přidat i pár štítků s vlastním textem.  Mezi jednotlivými frázemi/hesly jsem si nechala volné místo. No a potom stačilo jen natisknout štítky miniArchivaly.


Po barevné stránce jsem měla chuť na trochu něco jiného. Jenže jsem měla hodně možností, co bych mohla dělat a na co jsem se těšila (také to tak občas máte?) a tak mi pomohla naše Jaruška. Z možností mi vybrala stránku v rozměru 6x8 v albu z dovolené na Šumavě.

Opět jsem si vybrala bílý podklad a na něj nalepila zvláštní papír z kolekce 6x8 Heart  of Home. Nejprve jsem si však na rýhovačce naohýbala okraje stránky. Vypadá to hezky a je to lehčí než to dělat ručně (ehm, jsem lenoch, ano).

Všechny tři fotky jsem si nalepila na proužky bílého papíru. Na prostřední jsem přidala nápis pomocí malé puffy abecedy z Everyday Musings. A opět jsem si hezky začárkovala. Když už jsem tiskla, tak jsem si i sem přidala štítky a potom ještě papírové samolepky Out&About. Potom už jen jako třešnička bylo nalepit ještě enamelkové srdíčko.

Co napsat na závěr? Naše lepení/tvoření je o vzpomínkách a není to jen o nádherných fotkách. Třeba poslední tři fotky nejsou moc kvalitní, trochu tomu pomohlo odbarvení, ale i kdyby ne, jsem ráda že mám aspoň nějaké. Nevěště tedy hlavu a lepte si, hlavně s chutí :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat