pátek 24. ledna 2020

Project Life Week 03/2020

Tak hezky se mi v tom novém Project Life albu pracuje, že nemám zatím žádný skluz. No jsem zvědavá na druhou půlku roku :-D

Zatím tedy všechno jedu v hooodně bílé a pár barevných detailů. A ani tento týden není jiný...
Jedna mezi mé nejoblíbenější kolekce Project Life kartiček je CLICK Core Kit (Becky Higgins) a tak jsem ji použila i v tomto týdnu. Vše jsem pak vložila do plastových kapes typu A ( Becky Higgins). 

Na šedě potištěnou titulní kartičku jsem použila sadu razítek. Doplnila jsem "WEEK NO.", číslo "3", měsíc "january" a "TWENTY TWENTY". Nakonec jsem natiskla datum rotačním razítkem.


Kartičky jsem vybrala všechny stejné nebo hodně si podobné. Jemné barvy fotek jsem doplnila oranžovými a růžovými ABC samolepkami a nakonec doplnila text psaný rukou. Samolepící písmenka tohoto typu jsou v mnoha různých barvách


A to vše výše uvedené jsem opakovala na obou stranách. 



Přeji krásný víkend a s několika z vás se v sobotu těším na náš pravidelný Scrapylife PL Klub.

Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat