pátek 10. ledna 2020

Project Life Week 01/2020


Vždy jsem ráda, když začínám nové Project Life album. A to ikdyž nemám dodělané to z roku 2019. Chybí mi v něm dodělat devět týdnů. Takže žádná hrůza to zas není. :-)   



Vybrala jsem si kartičky kde je hoooodně bílé. Prostě se mi s nimi pracuje úplně nejlíp a asi bych je nejraději používala pořád. 

Jedinou tmavou kartičku jsem vybrala na tu titulní. A k tomu jsem použila, ne u mě tak obvyklé, horké embosování. 

Minulý a předminulý rok jsem používala stejné titulní kartičky kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Tento rok jsem musela udělat změnu, ale chtěla bych se držet stejného designu písma. Pro tento účel jsem si ve své kolekci razítek našla sadu, ze které budu používat "WEEK NO.", "čísla", "měsíce" a "TWENTY TWENTY". 
V e-shopu Scrapylife můžete k tomuto účelu sehnat třeba tyto: Typewriter, Calendar Pieces, Planner Clips, Tabs a nebo rotační razítka. Mimo klasických rotačních razítek máme v nabídce i Color Fresh Magnetic Stamp rotační s výměným doplňkovým razítkem, které vždy oživý.  

Jak jsem již psala výše, vybrala jsem si bílé kartičky s předem natištěným designem, které jsem doplnila textem a Phrase (slova) samolepkami. Většinou jich kombinuji hned několik najednou a ani tento týden nebyl vyjímkou. Výhodou je, že existuje nepřeberné množství témat, v různých designech, barvách a fontech. Stačí si jen vybrat co člověku vyhovuje. 


Poslední kartičkou, kterou vám zde dnes představím je opět předem natištěná, kterou jsem jen doplnila o samolepku z kartonové sady samolepek (Click PL Chipboard Stickers). Nahoru jsem napsala danou otázku a dolů doplňkové info. 


To je pro dnešní den vše. Přeji krásný víkend, 


Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat