středa 22. ledna 2020

Project Life Week 02/2020

Druhý týden mého Project Life alba 2020 se moc neliší od toho prvního. Použila jsem hodně bílé barvy, jen jsem ji tentokrát kombinovala s akcenty červené. V tomto roce bych chtěla víc používat moji "nasyslenou" kolekci razítek (se slovy). 

Použila jsem kolekci CLICK Core Kit (Becky Higgins)papírové výřezy (Click PL Ephemera Die-Cut Shapeskartonové samolepky (Click PL Chipboard Stickers). Vše jsem vložila do plastových kapes typu A a typu C (oboje Becky Higgins). 


Na předem natištěnou titulní kartičku jsem jako minule (a mám to v plánu celý rok 2020), použila sadu razítek. Doplnila jsem "WEEK NO.", číslo "2", měsíc "january" a "TWENTY TWENTY". "WEEK NO. 2" jsem natiskla na etiketu ze sady papírových výřezů (Click PL Ephemera Die-Cut Shapes). Červeným inkoustem jsem natiskla datum rotačním razítkem.



Na dalších předem natištěných kartičkách jsem také použila červený inkoust a přidala pár kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers). Razítka jsem nekolikrát za sebou opakovala. A následně přidala text psaný rukou.



Na těchto dvou kartičkách o velikosti 6x4 inch byl předem natištěn pouze černá etiketa a černá šipka s textem "HERE IS THE STORY". Zbytek jsem natiskla razítky a nebo dopsala rukou.   



Tím, že jsem v tomto týdnu byla nemocná a dítě na ŠVP, neměla jsem tolik fotek jako obvykle. I přes to jsem jich pár nafotila a udělala z nich týden na dvoustranu. 

Přeji krásný týden a v pátek na počtenou,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat