pondělí 13. ledna 2020

Layout - poslední den a stránka roku 2019

Krásný nový rok 2020! 
Ať je letošek ten nejlepší rok, jaký si jen dovedete představit!

Původně jsem chtěla nový rok uvést titulní stránkou alba 2020, ale ještě ji nemám vymyšlenou. Což je změna oproti minulým rokům, ale vnitřně mám pocit, že se začátkem dekády to chce nějaké "wooow" a tak jsem zatím vše vymyšlené zavrhla. A pustila se do restů a že jich mám:)



Když Lotka minulý týden uvedla omezenou akci se 40% slevou, tak jsem neodolala a pár věcí si objednala. Byla to tak rychlá akce, že jsem z toho dokonce stihla slepit i tuto stránku z našeho Silvestra s přáteli.


A cože jsem tedy z balíčku použila? Bílou čtvrtku se strukturou (lepila jsem však z hladké strany:) Hvězdičkový papír je od Crate Paper, jež jsem letos použila v mém prosinci. Razítko Hello od Amy Tangerine a hvězdičky z papíru Merry days. A málem bych zapomněla na zlatou abecedu od Pebbles.


Tohle vyšívané razítko "Hello" jsem měla na mém seznamu už pěkně dlouho (pozn. ještě jich na skladě pár Lotka má), určitě něco přes dva roky. Jenže dokud jsem si nepořídila nové razítkovací polštářky, tak jsem vlastně ani moc netiskla a razítka mi tak zahálela v šuplíku. Tentokrát jsem zkusila inkoust od Ali Edwards v odstínu Black Butte a je také perfektní. Razítek je v sadě víc a tak se těším, až je také vyzkouším.


Tenhle frázový výsek najdete v kolekci SnowFlake a to natištěné prošití je dokonalé.


Do stejného balíčku patří i růžová visačka a zlaté vstupenky. Zelenou visačku jsem si střihla z papíru Merry Days. Je fajn, jak k sobě ty zimní Crate Paper kolekce krásně ladí. 
No a nesmím opomenout růžovozlatou abecedu Warm and Cozy.

A teď už jen vymyslet úvodní stránku PL alba na rok 2020. Jak jste na tom vy? Už ji máte hotovou? Napište mi do komentářů, jak jste se s tím popasovaly.

J.


1 komentář:

  1. Máš to krásné 😍, ale plánování titulní stránky ti vůbec nezávidím 🙁. Každopádně jsem teď noc zvědavá, jak to vymyslíš 😊. Já si titulni stránky dělám až jako úplně poslední a je to spíše takový obsah co se najde v albu 🤷‍♀️🙂.

    OdpovědětVymazat