pátek 17. ledna 2020

Project Life Week 35/2019


Dnes vám představím jeden z mých "skluzů" z loňského roku. Abych všechen ten skluz dotáhla bez úhony, vytisknu si tak čtyři týdny fotek najednou a pak zasednu a zpracuju je do alba. Na každý týden mi vyjde tak půl hodiny "tvoření". Víc tomu nejsem ochotna dát :-)

Na tento týden jsem si vybrala kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Na předem natištěnou titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem nalepila proužek papíru z Project 52 Rad Core Kit, roller razítkem natiskla datumy  a nalepila chipboard (kartonovou) samolepící šipku ze sady Click Chipboard Stickers.


Jako pojící prvek jsem mimo kartiček Project 52 Rad Core Kit tentokrát použila i jedno z razítek s rámečkem a nápisem "CAPTURED". Bohužel se nedá toto razítko již sehnat, ale určitě se dá nahradit jiným podobným - výběr je široký
Rámeček jsem doplnila puffy samolepkami, roller razítkem a chipboard (kartonovou) samolepkou ze sady Click Chipboard Stickers


Odřezky srdíčkového papíru z Project 52 Rad Core Kit jsem nalepila nejen na titulní kartičku.


Tzv. filler neboli výplňové kartičky mám ráda a když nepotřebuji další prostor na psaní, tak je použiji. Tuto jsem doplnila o chipboard (kartonovou) samolepkou ze sady Click Chipboard Stickers


A to je pro dnešní den vše. 


Přeji hezký víkend,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat