pátek 31. ledna 2020

Project Life Week 36/2019


Třicátý šestý týden roku 2019 je černo/zlatý. Původně to nebylo v plánu, ani tolik černé, ani zlatá, ale prostě se to tak nějak stalo. 
Tentokrát jsem začala titulní kartičkou, ikdyž ji většinou tvořím jako poslední. 

Vybrala jsem kartičky z kolekce  Snap Shot Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Titulku jsem vytvořila dnes tak, že jsem na kartičku (z kolekce  Snap Shot Core Kito velikosti 4x6 inch s potiskem býlých křížků, nalepila proužek kartičky s potiskem označení týdne "36 week thirty six) kolekce Project 52 Fresh Core KitRoller razítkem natiskla datumy  a nalepila die-cut (papírovou) zlatou etiketu. Pořád se mi to zdále nějak prázdné a tak jsem ne všechny zlaté etikety, ještě nalepila moje oblíbené Phrase (slova) samolepky.  



Hodně na své stránky "cpu" i samolepící ABC. Když už písmenek v sadě není dost, použiji jen jedno písmeno a zbytek dopíšu rukou. Kartička níž je složená ze dvou. Potřebovala jsem tam dostat všudepřítomný akcent černé. 




Poslední kartičku, kterou vám dnes ukážu blíž je tzv. filler (výplňová). Vždy když nemám už co říct/napsat, tak ji tam přidám. Většinou se tedy snažím, ji ještě nějak dozdobit. 



A to je pro dnešní den vše. 


Přeji hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat