pondělí 3. února 2020

Malá inspirace na velké stránky 😉

Hezký den,
dnes bych Vám ráda ukázala dvě velké 12x12 strany v našem albu pro rok 2020. Rozhodla jsem se zkusit tento rok něco jiného než týdenní project life. Běžné dny budu zaznamenávat do velkého diáře a do alba budu dávat jen větší události, ze kterých budeme mít více fotek nebo samostatné strany 12x12, pokud budu mít nějakou důležitou fotku, kterou bych ráda uchovala ve větším formátu.




Na první stranu jsem jako základ použila 12x12 papír z kolekce Just a little lovely od Pinkfresh studio, který jsem lehce postříkala obyčejnou černou vodovou barvou abych vytvořila malé kaňky.  Ve svých zásobách jsem objevila od Pinkfresh studio ještě puffy samolepky z kolekce Joyful day, které mi k této holčičí stránce hezky pasovaly. Pak už jsem jen dozdobila papírovými ozdobami Head in the clouds od Shimelle, které se mi moc líbily, ale stále jsem neměla stránku, na které bych chtěla použít takovou "holčičí divočinu" ... :-) a stránka byla hotová.



Druhá stránka už není tolik divoká, je z návštěvy u mého dědy - setkání nejstaršího a nejmladšího člena naší rodiny. 



Kromě ozdob jsem stránku ještě doplnila vyšíváním a nakonec jsem ještě přidala vlaječky, které jsou vystříhané opět z velkého 12x12 papíru kolekce Just a little lovely.

A co Vy? Máte raději dělené kapsičkové stránky nebo spíše celé velké 12x12 kapsy?

Mějte se hezky a brzy zase "napočtenou"
Kája

 



Žádné komentáře:

Okomentovat