středa 19. února 2020

Project life album - 5/2020

Opět jsem si v hlavě naplánovala, jak nalepím jednu stránku (protože jsem věděla, jaké tam mám fotky) a opět to dopadlo trochu jinak. Už mě to ani moc nepřekvapuje.



Měla jsem fotky v kapse typu P a chtěla jsem použít velký papír z kolekce Let Your Heart Decide. Z něj bych udělala barevný rámeček a pod fotkou by hlavní prostor zabíral bílý papír. Jenže jsem měla nalepenou druhou stranu kapsy, kde byl bílý papír jako podklad. Toho se musí využít a není vhodné zbytečně přidávat vrstvy papíru do alba. Tak můj původní plán se odsouvá na jinou stránku.


Jak vidíte, stránka je opravdu velmi lehká.Papír 12x12 jsem si nařezala na čtverce menší než 4x4 a pak jsem okrajovou hranu poničila. Hlavní nápis je tvořen abecedou Saturday Good Vibes. Doplnila jsem ho ještě o textovou samolepku Along The Way. A nesmí chybět ani enamelky.


Některé hlavní fotky jsem podlepila ještě jedním papírem Třeba tady je jeden z Shine On.


Fotky jsem krom textových frází doplnila i vlastním textem.


První dnešní stránka byla lehká a svěží. Ta druhá je také v kapse typu P, ale je úplně jiná. Stále neumím více promazávat fotky a proto musím přidávat různé úkryty, kam je uložit. Papíry jsou ze sady papírů 6x8 Heart of Home.

Zvolila jsem si spíše tmavé papíry a ještě tak, aby se hodily k hlavní fotce, která má rozměr 6x4. První kartička je textová, utrhla jsem kousek papíru a použila abecedu Again&Again, která imituje dřevo. Datum jsem narazítkovala pomocí rotačního datumového razítka od Becky Higgins. Dlouho jsem odolávala a nakonec si ho pořídila na posledním Klubu.


Kartonové ozdoby jsou z kolekce Everyday. Dvě kapsičky jsem si přelepila bílou čtvrtkou 8x8, kterou jsem si narýhovala v půlce na rozměr 8x4.

Po odlopení se ukáží další fotky, trocha textu a další kartonové ozdoby.

Prostřední část jsem sjednotila pomocí jednoho papíru. Snažila jsem si vytvořit dojem, že kartičky na sebe navazují. A opět jsem trhala papír.


Dolní část stránky je světlá. Použila jsem na ní i roztomilý foťáček z puffy ozdob, které se mi moc libily v krásném albu naší Míši :). Pod papírem s nápisem AUTOMYČKA se ukrývají další fotky.

Přiznám se, že občas mám tendenci přeskakovat fotky v kapsách tohoto typu a navíc s velkým množstvím fotek, jako tomu bylo v dnešní poslední stránce. Také máte stránky, do kterých se vám moc nechce?

Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Máš to boží! Kombinace papírů na první stránce by mě ani ve snu nenapadla a přitom to tak pěkně ladí. Na druhé stránce obdivuji schovky a papíry vlastně taky 😀 Good job!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊. Zjistila jsem, že šílené vzory nebo papíry, které se mi tolik nelíbí dostanou pod fotkou úplně jiný vzhled či tak nějak.

      Vymazat