pondělí 10. února 2020

Project Life Week 7/2018

Dnes Vám ukáži jednu stránku, se kterou nejsem vůbec spokojená a mně osobně se nelíbí. Může za to jistě rozličná barevnost fotek (ano, mohla jsem některé fotografie vyvolat černobíle, ale to se mým dětem nelíbí a album dělám hlavně pro ně), tak i paběrkování ze zbytku kartiček z krásné kolekce Project 52 Rad Core Kit.
A proč Vám ukazuji nepovedený projekt? Abych Vám dodala kuráž a jistotu, že ani my "ostřílené" scrapařky nejsme vždy se svým dílem spokojené, že se najdou i takové rozhárané stránky, na než nejsme pyšné, ale i to je život, není jen o pozlátku a dokonalosti. 



Kapsy jsem zvolila v designu F a V od Becky Higgins, barevnou kombinaci růžovo-zelenou ze zbytku PL kartiček 52 Rad, doplnila jsem je i pár kartičkami ze speciální sady 52 Rad.
To jsou ty se zlatou fólií.
Titulní kartičku jsem ozdobila šedou kartonovou abecedou Boys Fort a štítkem od PinkFresh z kolekce let your heart decide.
Vlastně celou dvojstranu jsem dozdobila elementy od PinkFresh




Na téhle kartičce jsou pro yměnu puffy srdíčka z The Mix No. 2.


Svoje místo našla i tato samolepka z kolekce a case of the blahs.






A ještě poslední z kolekce a case of the blahs.




A pak už zbývá jen kolekce The Mix No.1 a dopisovací frázovka z LiveMore.

Tak co? Ubezpečila jsem Vás tímto článkem, že ne vždy se musí vše podařit? Ano, jsou mezi námi tací, kteří by tuto stránku přelepili nebo vůbec nezveřejnili, ale v první řadě jde především o radost z tvoření a i mistr se někdy utne a výsledné dílo stojí za starou bačkoru. Ne, teda, že já bych se za mistra považovala, to určitě ne, ale přeci jen už mám nalepeno dost stránek, takže se řadím mezi pokročilé. Ale dost mi jich ještě zbývá, když vezmeme v potaz, že dnes začíná sedmý týden roku 2020 a já lepím rok 2018 :) Ale o tom zas jindy.

J. 




Žádné komentáře:

Okomentovat