pátek 7. února 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 11


Krásné páteční ráno! Dnes tu pro vás mám hodně barevný týden z roku 2019 s číslem 11!










Když jsem si prohlížela krabici s kartičkami a rozhodovala se, ze kterých budu stránku lepit, už už jsem se natahovala pro CLICK, ale pak jsem pohledem zavadila o kolekci FUNDAY a ta je barevná. Hodně barevná. Říkala jsem si, že bych vám v každém článku chtěla ukázat nějaký tip. Minule to bylo ztenčení chipboardů a dneska to bude moje organizace kartiček.


V pracovně mám pana vozejka RASKOG z ikea. Skvěle do něj pasují starší TJENA krabičky. Já mam v prvním patře jednu velkou s rozdělovníky. Původně i prostředek byl rozdělený, ale by se mi vešly i velké kartičky, rozdělovník jsem vyndala. Rozdělovníky kartiček jsem si udělala z kartonu a pomocí štítkovací raznice, k ní jsou ještě i samolepky, kterými štítky na karton přilepíte. Na počítači jsem si napsala jména kolekcí vždy 2x - pro velké a malé kartičky.

A teď už pojďme k našemu 11. týdnu.


Jak jsem psala v úvodu, použila jsem kartičky z kolekce FUNDAY. Vybrala jsem si ty méně "šílené" :D Stránku jsem pak zdobila hodně málo. Na dvou kartičkách jsem si ořízla motiv a fotku strčila skrz vzniklou dírku. Pomocí štítkovacích razítek a barevných inkoustů jsem si narazítkovala štítky, do kterých si pak napíšu i jurnaling. Poté přišla na řadu klasika v podobě frázových samolepek (poshcarpe diem) a nakonec i enamelková srdíčka zlatá a barevná.










VIDEO


Těším se zase za měsíc! :)

Bára




Žádné komentáře:

Okomentovat