pondělí 17. února 2020

Moje první výzva

Hezké ráno,
tento týden jsem se rozhodla poprvé účastnit nějaké výzvy (nepočítam-li výzvy našeho Scrapylife design teamu :-)). Na instagramu mě zaujala týdenní výzva od Ali Edward s názvem Pieces of us. Ali vytvořila na každý den týdne jedno téma, na které se měla vyfotit fotografie a kdo chtěl, mohl tuto fotografii sdílet pod hashtagem aepiecesofus..... Samozřejmě kdo nechtěl sdílet, nemusel a mohl výzvu pojmout jako inspiraci na témata focení. Já jsem fotky sice sdílela, ale musím říct, že fotit sebe sama a sdílet se na sociální síti nebylo úplně jednoduché, docela jsem se styděla.
Ale jinak mě to opravdu bavilo a stránka do alba, kterou jsem z fotek vytvořila se mi moc líbí.... je to prostě zase něco jiného :-)


Protože fotografií je 7, hodila se mi nejlépe kapsa typu A a nakonec jsem ještě použila i osmou fotografii, na které je zadání výzvy tak, jak ho Ali Edwards zveřejnila.



Kromě toho, že jsem se poprvé zůčastnila takovéto výzvy, jsem chtěla ještě poprvé vyzkoušet novou mašinku od WeR Memory Keepers, a to zlatící tužku (resp. pomocí tužky se dají aplikovat různé folie, ale já napoprvé zvolila zlatou). Abych vše se zlatou sladila, použila jsem jako podkladové papíry hnědý a bílý se zlatými tečkami z kolekce Along the way od American crafts. Na titulní 6x4 kartičku jsem si pomocí zlatícího pera napsala nápis #aepiecesofus a kartičku jsem ještě dozdobila pár ozdobami z kitu od Ali Edwards Week in the life.



Tento kit jsem použila i na další dozdobení stránky a také jsem z něj využila kartičku s textem. Pokud byste se chtěli podívat na další inspiraci z tohoto kitu, koukněte sem , tady a nebo rovnou na videotour, kterou připravila Lotka.



Aby bylo vidět, která fotografie je z kterého dne, doplnila jsem ještě hnědé nápisy (použila jsem hnědý Archival Ink, které mají nepřeberné množství barev) s názvy dnů, které jsem natiskla razítkem Day of the week také z dílny Ali Edwards.



A stránka je hotová. Barevně je poměrně hodně decentní (když jí srovnám s mými jinými stránkami), ale moc se mi líbí. 
Snad jsem Vás inspirovala a také se pustíte do nějaké podobné (nebo rovnou této) výzvy. 

Mějte hezký den a brzy zase "napočtenou" :-)
Kája


5 komentářů:

  1. Káji máš to krásný, taky jsem ji dělala. Jen co se vrátím, tak ji taky zpracuju

    OdpovědětVymazat
  2. Káji, máš pravdu, úplně jiná stránka, než obvykle, taková hooodně barevně umirnena, ale moc krásná, elegantní! Tahle vyzva mne také nadchla a mam ji připravenou na příští týden 😀 skoro jako bych ji od tebe opsala.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky tak to se moooc těším na Vaše zpracování.... Schválně jak moc se trefíme nebo jak moc to budeme mít jiné.... ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná stránka 😍. Nejdříve jsem myslela, že to nechám být, ale nakonec jsem si řekla, proč vlastně ne? Takže jsem v tom taky a už se těším, až si to letos ještě několikrát zopakuji.

    OdpovědětVymazat