pátek 28. února 2020

Project Life Week 41/2019


Červený týden, to tu dlouho nebylo. Tedy alespoň v mém podání. Není to má úplně oblíbená barva (mimo laku na nehty), ale vzhledem k fotkám jsem nemohla jinak. Učebnice a vrtulník to prostě rozhodly. 
V tomto týdnu jsem použila jednu z mých nejoblíbenější kolekcí Project Life kartiček, kterou  je CLICK Core Kit (Becky Higgins). Vše jsem pak vložila do plastových kapes typu A ( Becky Higgins). 

Na předem natištěnou titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem nalepila die-cut (papírový výřez) rámečku ze sady CLICK PL Ephemera Die-CutsNakonec jsem natiskla datum rotačním razítkem.




Také jsem použila dvě filler (výplňové) kartičky. Obě jsem doplnil o chipboard (kartonovu) samolepku ze sady CLICK PL Chipboard Stickers. A měla jsem potřebu přidat text, takže jsem ho tam napsala.




Níže uvedená kartičkaje jedna ze tří stejných, alespoň svým sestavením. Na předem potištěné kartičky z CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsem nelepila chipboardové (kartonové) samolepky ze sady CLICK PL Chipboard Stickers a dopsala texty.




A tato červená, ta mi dala zabrat a dlouho jsem si na ni zvykala. Nakonec jsem si řekla, proč ji nepoužít, když s tím vším skvěle ladí. Do předem natištěných kruhů jsem nalepila čísla ze sady CLICK PL Chipboard Stickers, které jsou určené k daným fotkám a napsala texty.



Přeji krásný víkend,

Charlotta






Žádné komentáře:

Okomentovat