pondělí 2. března 2020

Layout "Chvála scrap přátelství"

Hezké ráno z Brna! Dnes bych Vám chtěla ukázat klasický 12" x 12" layout, poeticky nazvaný Chvála scrap přátelství. Layout jsem vytvořila jako upomínku na papírový festival Meet Papír, jehož první ročník se uskutečnil na podzim loňského roku v Brně. Hlavně jsem ale touto stránkou chtěla vyzdvihnout mé dvě kamarádky, které jsou mi ve scrap komunitě nejbližší, i když geograficky nás mezi sebou dělí zhruba šest hodin jízdy autem a vzdálenost nějakých 580 km. 

Přesto když jsem holkám nabídla, zdali by nechtěly za mnou do Brna na Meet Papír přijet, ani na chvíli nezaváhaly, sedly na x hodin do vlaku a do Brna přijely. Vidina nákupu všech těch "nezbytně nutných" scrap potřeb a možnost se po delším čase zase osobně setkat, byla silnější než únava z dlouhé cesty. Celý den strávený v brněnské Tržnici jsme si užily, i když dopoledne byla tlačenice u jednotlivých stánků veliká, takže to byl občas boj. Odpoledne se prostory trochu vylidnily a mohly jsme si v klidu povykládat i s prodejci a známými ze scrap komunity. A o večerním povídání nad zakoupenými věcmi Vám snad nemusím vykládat:)
Ale zpět k layoutu. Jako základ jsem použila stránku z kolekce Pick Me Up od Paige Evans s designem rámečků. Sama Paige tyto rámečkové stránky používá jako takovou malou galerii fotografií, nápisů a ozdob. Ve stejném duchu jsem stránku tvořila i já s osobní výzvou provětrat co nejvíce z mých letitých zásob scrap ozdob a doplňků. 


Celou stránku jsem ladila do pastelových odstínů. Nevím jak na pražském, ale na brněnském festivalu byla utvořena speciální stěna odekorovaná papírovými květinami a mohli jste se vyfotit s květinovým rámem. Samozřejmě jsme této možnosti využily a vznikly neotřelé fotografie. Ty jsem pro větší plastičnost buď lepila na 3D samolepící čtverečky nebo ozdobila rámečky ze sady Everyday Musings.

Také většina použitých ozdob byla záměrně plastických, aby ze stránky vystupovaly a stránka nepůsobila příliš ploše. A opravdu jsem se snažila v duchu mé osobní výzvy použít co nejrůznorodější materiál. Lepila jsem moje oblíbené puffy ozdoby z kolekcí Paige Evans Truly Grateful a Whimsical. Skladem dostupný je puffy růžový hrnek na kávu od Freckled Fawn, nalepený u fotografie ze společného oběda. Po dlouhé době jsem použila i flitry, brads, samolepící knoflíky, výsek ze srdíčkové raznice z glitrové pěnovky. Nápisy jsou opět od Paige Evans z kolekce Truly Grateful. Zbylé rámečky jsem využila k vepsání journalingu, volný mi nezůstal ani jeden. Po dlouhé době jsem také vytáhla razítko, i když jenom datumové.





A protože je celý tento příspěvek věnovaný přátelství, které vzniká ve scrap komunitě, chtěla bych se zpožděním poděkovat všem členkám Design Teamu Scrapylife za milé přijetí na posledním PL Klubu u Lotky. Moc, holky, děkuji za přátelskou atmosféru a těším se zase někdy na viděnou. Je mi ctí být součástí týmu tak šikovných a milých bab:)






Miša R. 

2 komentáře:

  1. Míšo, woow, krásná stránka. Moc se ti povedla. Těšíme se na příští setkání!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Jaru:). Do Prahy na PL klub se určitě chystám.

    OdpovědětVymazat