pondělí 16. března 2020

Project Life ze starších zásob

Hezké pondělní ráno,
po delší době jsem zapátrala ve svých zásobách a vytvořila dvě strany ze starší kolekce Picturesque od Becky Higgins. Je to sice kolekce se zaoblenými rohy, které už teď vůbec nepoužívám, ale vlastně mi to nevadilo, protože jsem kartičky podlepila bílým papírem, který má hranaté rohy.

První strana je v kapse designu A od Becky Higgins a je to stránka z oslavy narozenin našeho Jondy. Měl jí na stejném místě jako loňskou oslavu, protože si to přál a tak jsem neměla tolik fotek, přišlo mi, že bych vlastně fotila to samé.... Ale nevadí, alespoň se mi vše vešlo do jedné kapsy :,-).



Použila jsem klasické kartičky 3x4 a 4x6, ale neměla jsem už žádné ozdoby k této kolekci a tak jsem je vystříhala z kartiček. Některé jsem nalepila jen oboustranou lepenkou - používám nového skvělého pomocníka - E-Z runner (roller na oboustranku) , se kterým to jde skvěle, skoro samo :-D. A některé jsem nalepila pomocí 3D čtverečků, aby vystupovaly nad kartičku.
Nápisy jsem narazítkovala Archival inkousty a abecedou Pick me up od Pink Paisley.



Na druhou stránku jsem použila kapsu typu C od Becky Higgins a také Picturesque kolekci.




Kromě toho jsem ještě vše doplnila různými enamelkami, mám jich opravdu hodně a je načase je začít využívat :,-)



Měla jsem o trochu více fotek, než se mi vešlo, ale žádnou jsem nechtěla vynechat, tak jsem přidala otvírací kapsičky Photo Flips velikosti 4x6


A co Vy? Také občas pátráte ve starých zásobách a nebo už Vás nelákají a radši tvoříte z nových materiálů?

Mějte se hezky a hlavně buďte zdraví!!!!!

Brzy zase "napočtenou".

Kája



Žádné komentáře:

Okomentovat