pátek 13. března 2020

Project Life Week 4/2020


Čtvrtý týden mého Project life alba 2020 je v okrové barvě, která pro mě není až tak obvyklá. Zkombinovala jsem ji s kartičkami, který mají mramorový potisk a tím jsem vlastně veškeré "umění" ukončila. 

Všechny kartičky jsou z Project Life kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins). Vše jsem pak vložila do plastových kapes typu A ( Becky Higgins). 


Na šedě potištěnou titulní kartičku jsem nalepila okrovou s bílým proužkem, do kterého jsem rotačním razítkem natiskla datum. Nakonec jsem doplnila razítko "WEEK NO.", číslo "4" a "TWENTY TWENTY". 


Jednotlivé "journaling" kartičky z Project Life kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsem narazítkovala dny v týdnu a rukou napsala nadpis. Před založením do alba jsem dopsala texty. 


K jednotlivým výše zmíněným journaling kartičkám se vztahují fotky, na které jsem nalepila chipboard samolepky dní ze sady Click PL Chipboard stickers a ty pak ještě doplnila o mix Phrase (slova) samolepky


Poslední fotka celého Scrapylife týmu je z našeho lednového Scrapylife PL Klubu, po kterém jsme si pak došli ještě na kávičku. 

Krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat