středa 11. března 2020

Project life album - 7/2020



Před tvorbou dnešních stránek jsem poprosila náš tým o pět podmínek. Vždy je fajn mít se od čeho odrazit. No, mohu vám napsat, že Barča mě vůbec nešetřila.



Ač jsem původně chtěla podmínky rozprostřít na obě stránky, tak nakonec jsem je všechny použila jen na jedné stránce. Hlavní prvek, který jsem si zvolila sama, byla kolekce kartiček Snapshots.

První stránka je v kapse typu F.


Nejvíce jsem se musela "poprat" s podmínkou kovové ozdoby. Naštěstí mě napadlo konečně použít modré průchodky a vyzkoušet tak kleště. Starší dřevěné ozdoby jsem si nabílila akrylovou barvou a přidala vodovkami modrou. Čímž jsem splnila i další bod a tím byla dřevěná ozdoba (tu jsem nakonec použila i na více kartičkách). Na kartičku jsem už doplnila jen dvojsmyslný nápis ZÁŘÍ pomocí abecedy Just A Little Lovely.




Další kartičkou jsem splnila podmínku stříkanců (pomocí vodovek). Z jiné kartičky jsem si vyřízla motiv a celou kartičku orámovala. Mám ráda sem tam výplňovou kartičku, jen je nemám kam dávat (všude mám fotky). Také jsem sáhla na hodně starých abecedách.




Další dřevěná ozdoba, tentokrát z narozeninové kolekce. Kvůli další podmínce jsem si k ruce vzala i papíry z kolekce Indigo Hills 2. Na modré kartičce jsem použila modrý papír a krásnou puffy samolepku, kterou teď nemohu na e-shopu najít, ale na klubu jsem jich ještě pár viděla. Za doporučení děkuji Míše :).




Při tvoření a použití papírových ozdob Case Of The Blahs jsem si dala další výzvu - více používat ozdoby této kolekce. Dalším starším kouskem jsou štítky od Teresy Collins.




Opět cákance, papírové ozdoby COTB a kousek papíru Indigo Hills 2. Ano, zachránil mě snad jediný fialový papír, protože Barča si zvolila tuto barvu. Skvěle se mi sem hodila abeceda Rhubard od Daily Flash.



Když už něco na stole mám, tak se to snažím použít opakovaně. Zde jsem kleštěmi udělala dirku do ozdoby a použila stužku, což byl pátý bod.





To bylo pět podmínek od Barči. V zásobě mám další pětku od Jarušky.

Druhou stránku vezmu v rychlosti, protože je opět spíše z těch lehkých. Kapsa je typ L. Kartičky jsou stále z kolekce Snapshots.


Měla jsem dvě hlavní série fotek a rozhodla se je nalepit na stránku jako visačky. Hlavním prvkem stránky je však abeceda Merry Days, kterou jsem doplnila enamelkami. A epoxy ozdobou Bráchové. Pod fotky z bazénu jsem dala dvě modré kartičky a jejich zbytky použila pod další fotkou.


Chtěla jsem použít text z kartičky, ale visačku jsem udělala na dolním konci, prostě chyba. Odstřihla jsem tedy okraj, přidala prouřek jako ozdobu a nalepila ho na správný konec kartičky. Text jsem na celé stránce psala svisle.





Na poslední dnešní kartičce jsem se vyřádila se zbytky. Proč je dál skladovat a vyhazovat se mi je nechce. Pokud nemáte moc velký kousek papíru, aby vám vystačil na celý pruh, tak ho stačí rozstřihnout a malinké pruhy nalepit na kraje.




Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat