pátek 27. března 2020

Project Life Week 43/2019

Dnešní příspěvek bude takový spíš telegrafický a stejně tak rychle jsem dvoustranu i tvořila. Tím, že se všechny kartičky a ozdoby opakují, šlo prostě všechno hrozně rychle. 

Kartičky ze sady  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Na titulní kartičku z kolekce Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch jsem natiskla  datumy roller razítkem a nalepila  kulatou samolepku od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle of Stickers. Tentokrát jsem se rozhodla, že všechny tyto kulaté Ali Edwards samolepky, doplním několika Phrase (slova) samolepky najednou.


Jak jsem již psala v úvodu, všechno ostatní zdobení je stejné - kulaá samolepka od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle of Stickers několik Phrase (slova) samolepek.

Phrase (slova) samolepky vybírám vždy podle barvy a textu, tak aby odpovídal dané fotce. 

Na kartičky s textem jsem ještě nalepila oranžové šipky také od Ali Edwards ze sady Travel Collection Sticker Bundle 2019.


A to je pro dnešní den vše. 

Přeji vám všem a vašim blízkým pevné zdraví a mnoho krásných, společně strávených chvil.

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat