pondělí 23. března 2020

Project Life Week 17/2018

Krásný den všem!

Věřím, že se máte stále dobře a jste zdraví a že pokud to jde tak #zustavamdoma. 
Ale pojďte se na chvíli odprostit od toho, co se děje venku a vraťme se v čase do bezstarostného roku 2018, protože #skluz, co si budem povídat se teď náramě hodí. A je konečně čas s ním trochu pohnout.

Minulý týden Lotka na svůj e-shop naskladnila pár novinek, které jsem tam nemohla nechat. Pro dnešek jsem si vybrala kolekci Super Cool od PinkFresh.




Levá kapsa je v designu D a pravá klasika A, obojí od Becky Higgins. Jak už jsem několikrát psala, přijdou mi tyto kapsy nejlepší, co se týká průhlednosti fólie.


Titulní kartičku jsem tentokrát zvolila malou 3x4 z papíru 6x6 z kolekce Super Cool. Datumové razítko je Heidy Swapp a zelená razítkovací barva Archival Ink odstín Fern Green. Růžová puffy abeceda je od Pinkfresh stejně jako puffy samolepky pití a foťáčku.


Journalingovou kartu ve velikosti 6x4, aby se mi tam vešel celý příběh, jsem opatřila nadpisem pomocí puffy samolepky a ALI E. rotačního razítka. Zelený banner vznikl z papírového podkladu pod puffy samolepkami. Snažím se vždy využít vše do posledního kousku.


 V kolekci najdete také papírové výseky.




Ale i v sadách papíru se dá najít heslo na vystřižení a udělat si tak svou 3D ozdobu s dopomocí samolepicích čtverečků.


A nakonec jsem přidala i pár srdíček, protože proč si je pořád schovávat, že?

A co vy a skluz vs. karanténa? Tvoříte? Nebo na to v téhle chvíli nemáte náladu? A ukořistili jste si něco z novinek? Pochlubte se v komentářích.

S láskou,

J.


1 komentář:

  1. Ahoj Jaru, svěží, jarní stránka, doplňky z kolekce Super cool se k ní hodí. Taky jsem neodolala a mám z ní puffy a výseky:) Držte se!

    OdpovědětVymazat