středa 25. března 2020

Project life album - 9/2020


Ač to vypadalo, že se začínám zklidňovat ohledně míchání různého materiálu, tak jsem dnes opět lepila ze všeho možného.


Základem dnešního článku jsou kartičky z kolekce Currently. Jelikož mají zaoblené rohy a já jim je vzala, tak jsem ještě použila bílý základ. Obě stránky jsou v kapsách typu A.

Protože kartiček mám stále hodně, tak jsem si jich na každou stránku rozdala 20 (plus jsem si mohla vybrat z velkých kartiček). Pokud se mi povede dobře je zamíchat, tak se z nich tvoří parádně. Bohužel tentokrát jsem jich měla hodně stejných a nevyhovujících.


Vždy si nalepím nejprve kartičky a potom si k nim vybírám ozdoby. Tentokrát jsem jako první ozdobu vybrala jednu z kolekce Everyday Musings, kde byl zlatý prvek. A jakmile jsem jednou měla na stránce zlatou barvu, tak jsem si vzpomněla na krásné ozdoby ze sady Beautiful od Simple Stories. Dále jsem na stránce používala abecedu Whimsical.


Ráda si s kartičkami hraji a různě je překrývám a ponechávám jim oblé rohy. Opět papírová ozdoba z Everyday Musings a papírová pluska z aršíku Goldenrod. A po dlouhé době jsem si nalepila i srdíčko z Go Now Go.


Střední část stránky je taková odlehčená. Jsou zde hlavně kartičky s fotkami,  transparentní samolepky Beautiful a další papírové ozdoby z kolekcí Everyday Musings a Goldenrod.


Na dolní velké kartičce jsem nakombinovala zlatá samolepky s černými frázemi Beautiful. Z jedná kartičky jsem použila text a nechala mu delší okraje, abych zaplnila místo. Plus jsem si zkusila udělat u kytiček tečky a tři hvězdičky.


Na poslední kartičce jsem opět nakombinovala vše možné a pohrála si s kartičkami. Bohužel by z růžové kartičky nebylo moc vidět, proto jsem si z ní nastříhala jen proužky a nalepila je k okraji. A co nesmí chybět? Enamelky.


Druhá dnešní stránka je barevnější. Opět jsem použila zlatou, tentokrát je to abeceda Carousel. Už ji mám hodně vylepenou a nemám v ní vůbec písmeno A. Stále jsem lepila z 20 kartiček kolekce Currently a použila i zbytky, které se vždy ukládám.


Abecedu jsem už zmínila a ostatní ozdoby jsou z kolekce Office Hours. Modrá ozdoba je puffy a zelenou papírovou jsem doplnila o enamelky. Moc zelených nemám a tak jsem musela víc hledat, ale vyplatilo se mi to.


Měla jsem tři fotky, které mi vyšly na jednu kartičku, ale moc se k sobě nehodily a ani se na ni pořádně nevešly. Zvolila jsem tedy vytvoření kapsy ze zbytku kartičky. Samotné fotky jsem nalepila na další zbytky a text mohla napsat na zadní stranu. Opět jsem použila papírovou ozdobu Office Hours.


Hodně fotek jsem měla i ve střední části stránky. To jsem vyřešila narýhováním kartiček, čímž mi vznikla odklápěcí část. Kartonová ozdoba je z kolekce Case Of The Blahs. I když z ní odlepíte lepící část i s kartonovou vrstvou, tak stále zůstane krásný okraj. Ozdobu jsem ještě doplnila enamlkami a roztomilými srdíčky Sprinkles (konečně jsem je našla :)).


Takhle to vypadá a kartičky opět nalepím na kapsu. Navíc jsem zaměnila pracovní stůl za ten jídelní ;).





Objevem tohoto tvoření je pro mě úžasná abeceda Field Trip. Na e-shopu ještě jsou, ale pospěšte si (stále váhám, zda si je objednat ještě jednou ;) ).



Tahle partička karet pro mě byla trochu oříšek, jak jsem již psala výše. Měla jsem totiž hodně stejných kartiček a k tomu ještě i 4x3 a já potřebovala 3x4. Opět jsem tedy ohábala kartičky a líbí se mi, jak na sebe tyto dvě krásně navazují. Navíc jsem zde použila vedle sebe stříbrnou a zlatou abecedu. Mně se to líbí, ale jak jste na tom vy? Znamínko & je z Office Hours. Ve výsledku je kartiča celkem prázdná...


A abych těch abeced zde neměla málo, tak jsem si přidala ještě tuto Sticko. Je skvělá a měla bych ji používat častěji a snad se znovu objeví i v krámku :).


To je pro dnešek vše. Už se těším znovu za čtrnáct dní a sama jsem zvědavá, co vám ukáži. Stránky do Šumavského alba, můj UKLIDŇOVAČ či něco na zlepšení nálady?

Přeji krásné tvoření.

Ajka


Žádné komentáře:

Okomentovat